(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİM'DİR BİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİM'DİR BİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok beğendim. Gözyaşın, yüreğimdir diyebilmek için sevmeyi çok iyi bilebilmek ve sevgiliyi nazlı bir çiçek gibi görebilmek gerekir. Bir şiirde, bir aşkı anlatırken böylesine can alıcı cümleler kurulduğunu ilk defa görüyorum. Değişik bir şekilde anlatılmış sevmek, ölmek bitmek gerekmiyor diyor. Eskiden insanlar bu şekilde severmiş. Şiirin akışı ve bütünlüğü de çok güzeldi. Selam ve saygılarımla
Gönlümün gerçeği asılım sensiz, Geçiyor dünyada fasılım sensiz, Merak ediyorsan nasılım sensiz, Kâbus dolu düş’ün yüreğim’ dir bil...
Vuslat yüreğimden damlayan bir kan, Gurbete, hasrete atılmış mekân Isınmıyor sensiz sevdaya bu can, Mevsimlerden kışın yüreğim ’dir bil...
Duman olur tüter közümden aşkım, Yeterli gelmez mi sözümden aşkım, Kıskanırım seni gözümden aşkım, İçin gönlüm, dışın yüreğim ’dir; bil... harika bir şiir okudum favorime alıyorum bu şiri tebrikler.
Vuslat yüreğimden damlayan bir kan, Gurbete, hasrete atılmış mekân Isınmıyor sensiz sevdaya bu can, Mevsimlerden kışın yüreğim ’dir bil...
..................................................... Şiirinizin tamamını beğenmekle birlikte, bu dörtlük ayrı bir tad verdi. KUTLUYORUM şiir dostum, sevgi ve selamlarımla.
Gönlümün gerçeği asılım sensiz, Geçiyor dünyada fasılım sensiz, Merak ediyorsan nasılım sensiz, Kâbus dolu düş’ün yüreğim’ dir bil... *****************************Şiir çok güzeldi--5 Beğeni ile okudum..Kutlarım Efendim