Gözlerinin infazıydı ölü bakışlar Değmiyor sular tenime Ruhum bölünürken uykulara Uslanmıyorsun sen gölgelerimde Dolunayda ışık olmuyor karanlığıma...
Damıtılıyor üşüyen yanlarımın kayıp kentleri...
Eskiyor tüm değdiklerimiz bir kıyıda Ne çok, açık görüş vaktinde kalıyor saatler B/iz olacak yarınlar iradesiz Tüm sen deyişler öksüzleşiyor biliyormusun?
Şimdi satırlarımın gri yanı öksüzlüğüme çalacak...
Sen adam! Sen acıyan y/anım S(o)nbahar tadında, burukluğum Kanamayı unuttuğunda d(i)zlerim Kalbimle ağlamayı öğretensin Mendil yetişmiyor şimdi iç çekişlerime...
Ay değmiyor, bakışlarım paslandığından bu yana Yorgun düştü anılarım, sırt sırta düştüğümüz yalnızlık bu!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son bahar 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son bahar 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonbahar, İki şey hatırlatır bana 1-Eylül 2-Ayrılıklar. Yorgun düştü anılarım, sırt sırta düştüğümüz yalnızlık bu! Ve bu son dize teyit ediyor beni. Tebrikler. Selam ve saygılar.
Senı anlatabılecek hünerli kelimelerim yok benim..Sen anlatamadıgım yanım oldun hep delicesine yanarken yüregimde.. Belki her defasında aglayışlarımı gizledim senden,suskun çığlıklarımı gömdüm kanattıgın yüregime belkıde.. Belki uyumadım gecelerce hayalınle yaşarken..Ama sen hep içimdeydin!
Ey yar dediim yaram! Bir iç acısısın simdilerde yüregimde..Sen kanatıyorsun yaralarımı,ben beklıyorum kabuk baglamasını..Yarabandı oluyorsun hep kanattıgın yaralarıma..Ama artık paydos etti bu yurek..Kanatcak yerın kalmadı bu bedende..
Sana son seslenışımm Ey acıyan sol yanım!
Ya dindir bu acıtan sensizliği;Ya da bırak ben daha fazla sen'e karışıp kaybolayıp senli acılarda..."
Sen adam! Sen acıyan y/anım S(o)nbahar tadında, burukluğum Kanamayı unuttuğunda d(i)zlerim Kalbimle ağlamayı öğretensin Mendil yetişmiyor şimdi iç çekişlerime...
Ay değmiyor, bakışlarım paslandığından bu yana Yorgun düştü anılarım, sırt sırta düştüğümüz yalnızlık bu!
Yasemin Şen
ne kada r şiirdi..derin bir hazla okudum, teşekkürler, tebrikler,saygımla,selamlar...
İki şey hatırlatır bana
1-Eylül
2-Ayrılıklar.
Yorgun düştü anılarım, sırt sırta düştüğümüz yalnızlık bu!
Ve bu son dize teyit ediyor beni.
Tebrikler.
Selam ve saygılar.