(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
s e n i n y ü z ü n d e n şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
s e n i n y ü z ü n d e n şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukluk aşkları o yüzden untulmaz, masum yürekler öğrenmemiştir daha aşk dilini.
s e n i n y ü z ü n d e n cayardı dünyadan
ölürdü caymazdı y ü z ü n d e n s e n i n
Senin yüzünden dünyadan cayacak kadar, yüreğimde hissettim seni demiş şair. Bugün kolay kolay kimse caymaz dünyadan. Senden ölsem de caymazdım, sen olurdun buna sebep. Biz büyüdükçe neden uzaklaşıyoruz, çocukluk düşlerinden bilmiyorum. Neden yabancı dikenler sarıyor yüreğimizi anlayamıyorum. Kirleniyoruz, büyüme yolunda. Günahlar doluyor gözlerimize. Çocukluk aşkları, ilk aşklar unutulmaz tabi, sahtelikten uzak diyarlarda yaşanırlar. Çok güzeldi şiir. Selam ve saygılarımla
Zaman geçti su gibi.İçimizde kaldı diyemediklerimiz,yaşayamadıklarımız.Şimdi ne onlar geri gelir ne de gençliğimiz.Tek yapacağımız sitem etmeden bugünün ve bu yaşın tadını çıkarmak.Saygımla tebrik ederim.
Sevmesine çok sevdim de ben seni, heyecanım sevgimi bir türlü söyletmedi. Zaten ne biliyordum ki manalı bakışlarımdan başka! Daha çocuktum işte çocuk…Düşünüyorum da yıllardan sonra; seni kaybetmişim bir hiç yoluna. Ah şimdiki aklım, şimdiki cesaretim, şimdiki şairliğim o zamanlar olsaydı eğer bütün şiirlerim kalbimin özünden sana akardı. Muhtemelen gözlerinin içinde kaybolup ellerini tutarken okurdum sana ve içinde sen olmayan bir dünyada yaşamak haram olurdu bana…Bak, bahtımda sen yoksun ya; derinden bir ah çekiyorum senin uğruna… Bu şiiriniz, nice gönüllerde neleri hatırlattı kim bilir! Bir özgün sözle de süslemek istiyorum sayfanızı; ‘’ Demir tava geldi, kömür bitti. Akıl başa geldi, ömür bitti…’’ Şiirini gönülden kutluyorum dostum.En kalbi selam ve saygılarımla…
Ali Hocam, yüreğin mantıkla buluştuğu daha doğrusu buluşamadığı bir şiir okudum Sizin şiirlerinizi birazdaha farklı buluyorum Güzel şiirler yazıyorsunuz, kutlarım efendim Saygı hürmetlerimle.....
şaşırmıştı aşka
oyun sevdamın
çocuk telaşı
anlatamadı aşkı
dili dönmedi
aklı olsa
hele şimdiki
şiirler yazardı
s e n i n y ü z ü n d e n
cayardı dünyadan
ölürdü caymazdı
y ü z ü n d e n s e n i n.
keşke sevdalar candan yürekten olsa ayrılıklar hiç olmasa seven ağlar boşa dememişler ya kalemine yüreğine sağlık fon da harikaydı.