Bir adı konmamış rüzgarım ben.. Yada dalından kopmamış bir yaprak Hangisi önde bilemiyorum... Yaprağı koparaçak rüzgar mıyım ben...? Ya da rüzgara muhtaç bir yaprak ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN BUYUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN BUYUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam kısacık cümleye var olmakla ölüm arasındaki zamanı sıgdırmışınız ...tebriklerimle...kutluyorum sizi efendim ve güller içinden tam puanımı bıraktım
SEN BABASIN BABA GİBİ BABA HANİ BEN DİYARBAKIRDAYDIM VE BEKARDIM KÜÇÜKTÜM O ZAMAN SENİ ÇOK ÖZLEMİŞTİM SANA ŞİİR YAZMIŞTI O AKLIMA GELDİ PAYLAŞMAK İSTİYORUM.... BIRAKIN KAVUŞAYIM EKMEĞİNİ YEDİĞİM KİŞİYE DAĞLAR YOLVERDE GEÇEYİM RESMİYLE AVUNDUĞUM KİŞİYE İLGİSİNE DOYAMADIĞIM YÜCEYE..
ŞİMDİ GENE UZAKTAYIM EVLİYİM AMA HALA SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM BABACIĞIM...
dallar dal verir kuzum...Yeni dallar yeşerince eski dallar ihtiyarlar...Ya kendiliğinden kururlar... Yada birileri gelir onu budarlar.. Yeni dallar verin kuzum dallanın budaklanın...
Ben bugün babayım. Yarın yok olacağım... Sen bu gün anasın yarın annene olaçaksın... bildiysen, sevdiysen beni... Bu kurala razı olacaksın...
senide ötekileride çok seviyorum ben... Ama aramızda kalsın... İki parmak yukarıdasın...
Sevgili Bedri, Sen var ya sen; Ancak gönlündeki şiir dizelerini birleştirip,deli yüreğinde esen bir rüzgarla EDEBİYAT DEFTERİ'ne bizler için sunan en değerlilerimizdensin.. Eline diline sağlık,Seni kutluyorum.
bazan......deli esersin.....bora kasırga .....tisunami olur her yeri kırar geçirirsin.....bazan bir yaprağı koparacağım diye değil esmek.....onun üstüne birikmiş tozları sileyim diye...bir meltem serinliği olur nazikçe sallayıp durursun.....soruna gelince yüreğinde kasırga düşünde.....nazlı dalından koparılınca solmaya hazır bir gül yaprağı gibisindir....
Gardaş... Sen bana yorum yazma... senin yorumlarına çevap vermekten kısa kalıyorum... sen bana yorum yazma ... sen yazdıklarınla yazdıklamı gölgeliyorsun... Saygılarımla...
Bir adı konmamış rüzgarım ben.. Yada dalından kopmamış bir yaprak Hangisi önde bilemiyorum... Yaprağı koparaçak rüzgar mıyım ben...? Ya da rüzgara muhtaç olan yaprak... ?
Saygıdeğer Üstadım Siz değerli bir şairsiniz Yürekten kutlarım usta kaleminizi Daim saygı hürmetlerimle efendim......
bazen duygular alıp götürütyor beni ... İnanırmısın o anda akmıma gelen leri yazıyorum Ama iyi... Ama kötü yazıyorum işte Sizler beğeniyorsunuz ya... A bana yeter
Sevgiyle gözlerinden öpüyorum genç ama büyük ozan...
Albenili hisli dizelerin okuyucuya şiirsel sevda sunuşu.
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…