Demek ki böyle yürüyormuş dostluk kervanı Ne oldu ki Gemi azıya mı aldı da Unutulanlarda saklı kaldım Ne yaptım da silindim Ne yaptım de bir Bileyim de İndiremesem de seni yüreğimdeki tahttan O tahtın tahtalarına vurayım başımı bir bir ’Kendin gibi san herkesi’ ’Sıkma hiç yumruğunu ki dağılsın sevgi’ ’Baka baka gözlerine yalan deme hiç’ Evet... Bunları düstur edip de kimliğime Yazmıştım adımın yanına... Hadi Söyle şimdi ey dost, Nedendir adımın yok oluşu... Nasıl kıydın da Nasıl sildin Nasıl uzandı elin de Nasıl yok ettin Adımı Şimdi Bırakırken beni böyle İşte böyle Yıkık, Ezik... Dön dön oku Dön dön yaz Dost kervanına katıl da Sevil Sevil Sevil... Unutma ki Yaşatan, Yaşayacak olan İnsandır ve Sen: insansın... Hadi sıçra da Kendin in gönlümden Ben sana kıyamıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dostum Beni Nerede Unuttun? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dostum Beni Nerede Unuttun? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazmıştım adımın yanına...
Güzel dizelerdi...Okurken haz aldığım...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı