(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıyamet ne zaman Kaç kıyamet eder zaman Uyku kabir hayatı Her uyandığın gün Hesaba eklenen yeni bir sayfa Mahşere yürürsün adım adım Hesabını yap Her an ölen zaman, Seni dirhem dirhem Götürür. Sanma ki bir saniye önceye Dönmek mümkündür...
Evet işte gitti bir an daha Artık dönüş yok zamandan geriye Allah'ı anmadan geçen her an boş Her an kayıp Söylediğin yazdığın ne varsa Haktan öteye Boş bir angarya.
Sormuşlar cehennemliklere Kaç gün kaldınız dünya denen yerde Demiş en akıllı olan, bir uzun gün kadar Başka değil bir gün kaldık o kadar. Evet bir gün Sabah öğle ikindi akşam ve yatsı Bir gün, Dünyalık bir gün Ne kadar uzun aslında Bir o kadar kısa Zevk ve sefa peşinde harcanmayacak kadar Kısa, Ebedi alemi elde edecek kadar uzun. Bir gün...
Melik Haker tarafından 9/22/2010 6:09:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne aklım uzanabiliyor, ne hayalim. Bu alem yıldız yıldız dönüyor, başımı döndürüyor. Kainat bebek gibi büyüyor, saniye saat. Bu nasıl güç, bu nasıl san'at.
Kısa ve manidardı.Hep dünya telaşları bizi yaşam sebebimizden uzaklaştıran..İnş doğru yola iletir bizi Rabbim..Düşe kalka da olsa kendisine ulaştırsın bizi inş.. Tebrikler. Slm ve dua ile.. ESRA
Ne doğduğum günden haberdarım Ne öleceğim saatten, Acizliğimdir beni Alıkoyon,hakkıyla ibadetten. Yüreğinize sağlık öz eleştiri yapmak ta çok önemli hatayı fark edip dönmek elzemdir.Ahirette ilk namazdan sorguya çekileceğiz ne kadar ALLAH'a şükür etsek bir göz nimetinin şükrünü yapamayız.selam ve dua ile..