Numune hastahenesi filmdi ölçümdü falan kemiklerim erimeye başlamış hiç sevmediğim şey artık ilaçla yaşayacağız birbirine âşık iki düşman gibi anlaşılan tıpkı bizim âşkımız dert değil alışkınız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dert Değil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dert Değil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok insanlar tanırız ama etkilendiklerimiz sayılıdır içlerinde.Hal,hareket,davranış ve bazı sözleri aklımıza kazınır ve hatırlamaya dair iz olur.Bir öğretmenimiz(Yılmaz Frangalı) vardı.Ne zaman özür dilesek, hiç dert değil derdi.Allah mekanını Cennet eylesin.Şiiriniz öncelikle bunu hatırlattı.... Şiirinizde hiç sevilmediği halde mecbur olduğumuz ilaçlarımız, sevgi azaldığı halde bazı şeylerin hatırına devam eden ve etmesi gereken aşklara benzemiş.Şiirinizi gönülden kutluyorum dost.En kalbi selam ve saygılarımla...
Hastalık epey peşimizde dolaştı yüz vermemiştik,şimdi mecburi nikah kıylmış gibi istemesekte beraber ömür tüketeceğiz.Allah cümlemize imanla emaneti teslim etmeği nasip etsin efendim.Gerisi dert değil.Yorumunuz için teşekkür ederim.Onur verdiniz.Selam.
tebrik ediyor saygılar sunuyorum.
nuh tarafından 9/20/2010 1:38:58 PM zamanında düzenlenmiştir.