Günün ışıkları dokunuyor saçlarıma bir merhabadan yoksun rüzgâr ifil ifil aşındırıyor gece değen gamzelerimi.
Esrik, niteliksiz ve bedbaht haller zamanıma yerleşmekte, gün be gün arsızlığını kuşanarak.
Ve bir bilinmezlik düşüyor anı ma davetsiz gülüyor sokaklar yapraklar dans ederken eylülün son vaktiyle üşüyor bağ bozumlarım yine.
Kifayetsiz harfler kızdırıyor kelimelerimi neme lazımlığım yine kapımda aldırış etmezliğim, işte bu yüzden yada aldırmaz görünüşlerim.
Afitapın gidişiyle doluyor çukurlarıma karanlık ilk değildi, son da olmaksızındı gelişi çocuk yanım korkar gibiydi büyüdüğümden habersizdi, annem bile...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kifayetsiz Harfler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kifayetsiz Harfler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kifayetsiz harfler kızdırıyor kelimelerimi neme lazımlığım yine kapımda aldırış etmezliğim, işte bu yüzden yada aldırmaz görünüşlerim.
Afitapın gidişiyle doluyor çukurlarıma karanlık ilk değildi, son da olmaksızındı gelişi çocuk yanım korkar gibiydi büyüdüğümden habersizdi, annem bile.
düşüyor anı ma
davetsiz gülüyor sokaklar
yapraklar dans ederken
eylülün son vaktiyle
üşüyor bağ bozumlarım yine.
Çok güzeldi şair. Tebrikler. Saygılarımla