benim rüyam farklı oluşandan her sokak lambası süte hasret ciğerci kedisi ya da uçan balona istekli ufak bir delikanlı hepsi beni çağrıyor sesime ayarlı
bu benim rüyam gözüm pembe bulutlara dikili yağmur sağnak değil ılımanlı kucağım sıcak doğru yoldan gelene sevdasevgi nedir? diyene değil yaşamak isteyene
bazı gece rüyam isteksiz ruhuma kapım çalmadıysa kokun içime girmediyse o an korku kol gezer çevremde çalkantılı sözler beyni deler acımadan gözyaşı her durakta konaklar ten buza keser ısıtmak yürek ister
sen rüyam sınırlara inat uzayan düşüm evet sen yeşil nehir misali kanıma giren
bak bana herşeyi unut iki dakka inan o vakit dünya bir başka doğucak güne günah helale dönüp yalan cihan barışa koşucak dolu dizgin yani nuru pınarım aşk/ın ölümsüz zaferi bizi yazıcak müsadenle..................
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
benim rüyam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
benim rüyam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba ablam oy oy yine dökülüyor sevda sözlerin ablam özledim sizleri güzel şiirlerin gönlümün ilacı :) sen olmayınca olmuyor tadı yok buranın gelince güller açar bak ablanın bahçesi kutlarım yüreğini ablam sevgi ile kalın hoşçakalın sedama selam hoşçakalınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:)
Hoşgeldin ablam şuan işteyim pek yazamıyorum gelmenle o güzel sözlerinle onurlandırdın beni ağzına yüreğine sağlık iyi ki varsın hayırlı günler ablam.selamında başım üstüne ilitildi bil allaha emanet ol....
eyvallah kardeşim dediği gibi yaşayın bence