*Aşkı bende bulacak, Dokunmasam solacak, Bir insan arıyorum. Yüreği sevgi özlü, Yerinde şaka sözlü, Her zamangüler yüzlü, Bir insan arıyorum. Hayatı bildirecek, Ruhumu güldürecek, Aşkıyla öldürecek, Bir insan arıyorum. Zaman zaman hülyâya, Dalabilen masum rüyâya Boş verecek dünyâya, Bir insan arıyorum. Acılarıma ortak olabilen Benle birlikte ağlayan Benle birlikte gülebilen Kırda çiçek toplayan Kıpır kıpır kıprayan, Bir insan arıyorum. Ahlâkı hoş olacak Yüreği boş olacak Gönlüme eş olacak Bir insan arıyorum Hayalleri tertemiz Hayata bakış açısı bir deniz Kalbi ise okyanus kadar dipsiz Sevgi dolu bir insan arıyorum* öykü gülen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir insan arıyorum !!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir insan arıyorum !!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benle birlikte ağlayan .....gülerken herkes yanıda ağlarken seni yanlız bırakmayan değerli nerde Ahlâkı hoş olacak............ güzel insanın yüzüde güzeldir.yüzü güzel olanın huyu da ahlakaıda güzeldir.
Hayata bakış açısı bir deniz Kalbi ise okyanus kadar dipsiz Sevgi dolu bir insan arıyorum*.....ben senın aramadığın yerlerde saklıyım belkı
Ahlâkı hoş olacak............ güzel insanın yüzüde güzeldir.yüzü güzel olanın huyu da ahlakaıda güzeldir.
Hayata bakış açısı bir deniz
Kalbi ise okyanus kadar dipsiz
Sevgi dolu bir insan arıyorum*.....ben senın aramadığın yerlerde saklıyım belkı