(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞABAN'I SEVERDİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞABAN'I SEVERDİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şaban eredemlivakarlı olgu bir kişi Şaban SEVİLMEZ Mİ. Bu güzel şiiri yaznaları kutlarım. CemalettinGÜRPINAR tarafından 10/3/2010 1:14:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
CemalettinGÜRPINAR tarafından 10/3/2010 10:27:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
tabi hocam sizin kalbimdeki yeriniz farklıdır daima. cünkü siz bunu hakkediyorsunuz. bu size bir emanet değil de alnınızın teriyle kazandığınız bir şeydir. bunu aksini kimse idda edemez. ederse de huışmıma uğrar ki allah kimseye tattırmasın:)
bağırma konusuna gelince de bağırmadım ya da sşinirlenmedim de çyle gözükmüş olabilir.bunun içim af isterim sizden..
evet sevilmek cok güzel bir duygu. cok güzel anlatmışsınız. bunun üzerine başka söz söylemek de rükşünü bozar güzel üslübünüzün.
Şaban sevilmeyecek biri değilm ki, çok güzel yazımış bir şiir. İyiki şaban evini ben aldım. Mutluyum. Bu seginin ıspatı değide nedir?.. Şabana kim ne yazarsa yazsın az... Şu varki ben o sevgide bir adım öndeyim. Şaban hakkımı bu konuda yemez... Kanaatindeyim. Ev tapusu ile bana teslim edlecek, sevgi sonsuza dek sürecek... Saygılarımla...
Şaben bey tapu şimdi yok ne demek. Üslüp sert ve iddetlili bir çıkış lütfen yumuşak ol. "Yi ne de verdim evi size güle güle oturun". diyorsun teşekkür edreim :):):):) Çok mutluyum. Ben satın alıp ev sahibi olmak istiyorum, sense üstükapalı bana kiracılık teklif ediyorsun. Dugu ve düşüncelerini yeniden gözden geçir. Dostluk ne güzel para ile alınmaz, pazarlarda satılmaz. Bulması zorda olsa kolay bulunsada bulunnunca deva ettirilmesi inşallah kolay olur. Dost ğdosta canını vrendir veya verebilendir. Dostlupun yaşı sınırı yoktur. Sevgisi muhabbeti anlayışı vardır. Sende de bu fazlasıyla mevcüttür. Sevmek sevilmek yaratanın yaratanlara en büyük armapğanıdır. Sevmek ve sevilmek yoksa hayat karanalık oalr. Evet ne mutlu seveni ve sevilmeyi hakedeni... İşte tapu şart tapusu olmayan evi ve gönülü nasıl seveceksiniz... Severiniz tapusuz bakarsı birden kovulursun... Yok gardaş yok yok illede tapuuuu... Sevgiler, selamlar, saygılar...
tapu yoq şimdi. emlaktan fazla anlamam da. ama yine de verdim size evi. güle güle oturun:):)
sevmek ve sevilmek ne güzel bir olgu ne güzel bir şey ki alnımıza yazılanların da ötesinde bişey gibi bırakmaz sevileni seveni ve sevilmeyi hakkedeni.....
dostluk ne güzel bir duygudur ki zararın pahasına yardım etme istersin ona. oysa sen zarar göreceksin. yine de seve seve yaparsın. bu öte duygulardan farklı hem de çok. mantıqın işlemediği yerde başlar dostluk. ikisi birbirine ters iki olgudur dostluğun olduğu yerde mantıq olma.ç çünkü dostluk mantik ötesibir işlevdir ve mantığın kabulu dışında olan şeyler gerçekleşir. bilakis gerçek dostluktan bahsediyoruz. yoksa yarar uğruna yapılan geçici dostluklarda işler değişebilir. candan sevdiğim ve yaradandan ötürü sevdiğim can dostumun yazdığı bu şiire yaptığınız yorumdan dolayı minnettar kaldım size. sağolun efendim.