Kalbine düşen nağmelerim, unutturdu bildiklerimi boya hadi gri yanlarımı, durmadan beyaza...
Yıldızlarım kim bilir kaçıncı kez şahitti fukarasından arınmış gölgeme aşk indi dilime, fersah fersah yollar yönünü şaşırdı öksüz kucaklamalar, sahipsiz değildiler artık...
Yıkandı sahipsizliğim, sesinle yakındı tenden ayrı kalmış, boşa işleyen vakitler çöktü omzuma, binlerce kez ve secde eder gibi eğildi önümde...
Tüm yamalarımı söktüm şimdi rütbesiz sevda, değdi geceme bekçiyim şimdi üç beş nöbetleri, eksik etek sevmeler, düştü yakamdan düşüme değdi ellerin ansız ve zamansız...
Ah be küçüğüm neredeydin, kaç bahardan kaldı suretim ’o’ andan beri artık , kimliksiz aşkındayım her yağmurda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimliksiz Aşk 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kimliksiz Aşk 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Naçar rivayetler bırakıp aşkın lal ü ebkem tarihçesine, soygunlarına doymayan kalbimden kaçtım. Gün görmemiş baharlara reddiye sunup, ölür adım geldim Meryemi yeşil gözlerine. Sevdiğim! Yüz vermedin güneşe, güneş suretsiz kaldı. Bileğini kestin hüznümün, düşüme sensizlik değdi. Aklımın sınırını çiğnedim ve ´´deliliğimi sundum aşkına...
’o’ andan beri artık , kimliksiz aşkındayım her yağmurda...
çok çok güzeldi hele final inanılmaz olmuş kutluyorum