(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIN OLA HAYIR OLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIN OLA HAYIR OLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir zaman akışıdır gider Kimisi memnun yaşamdan Kimisi arar bulamaz huzur Tek kelimeyle diyemiyor insanlık budur.
Nam ile namlu karışmış Ateist ile dinci yarışır olmuş Halbuki aklın yolu tektir Seveceksin gönülden Sayacaksın yine gönülden Seyreylemeden riyakarları.
İş çıkışı geçiyordum çarşıdan Günlerden müberek "Cuma" idi Gazipaşa İlköğretim ve paydos saati Ellerim alışveriş nedeniyle dopdolu Derken başladı "İstiklal Marşı" Tıklım tıklım idi Cadde Silifke Duyunca içimize işlemişcesine sesi Çakıldım kaldım, eşlik ederek Hem söylüyor hem de göz gezdirdim Birileri aldırış etmeden devam etti yoluna Daha dikkatli baktım sağ ile soluma Hatta söylenerek gidenler vardı etrafta İçim acı ile ürperdi akan duyarsızlıktan Uyacaksın arkadaş, kutsal değerlere Savunacaksın kan ile sulanmış kutsal toprakları...
Ve... Belirli belirsiz içimden döküldü bir cümle: "ALLAH Bizlere Bir Daha İstiklal Marşı Yazdırmasın!.."
yüreginize saglik ustadim, her istede bir hayir var, hadi hayirlisi sabah ola hayir ola, harika dortluk okudum, kalici olacagindan eminim, gonlumden naksetti sizlere gonul puani, vermek isterdim,,, fakat bes puan cok az ustam...
Bir zaman akışıdır gider
Kimisi memnun yaşamdan
Kimisi arar bulamaz huzur
Tek kelimeyle diyemiyor insanlık budur.
Nam ile namlu karışmış
Ateist ile dinci yarışır olmuş
Halbuki aklın yolu tektir
Seveceksin gönülden
Sayacaksın yine gönülden
Seyreylemeden riyakarları.
İş çıkışı geçiyordum çarşıdan
Günlerden müberek "Cuma" idi
Gazipaşa İlköğretim ve paydos saati
Ellerim alışveriş nedeniyle dopdolu
Derken başladı "İstiklal Marşı"
Tıklım tıklım idi Cadde Silifke
Duyunca içimize işlemişcesine sesi
Çakıldım kaldım, eşlik ederek
Hem söylüyor hem de göz gezdirdim
Birileri aldırış etmeden devam etti yoluna
Daha dikkatli baktım sağ ile soluma
Hatta söylenerek gidenler vardı etrafta
İçim acı ile ürperdi akan duyarsızlıktan
Uyacaksın arkadaş, kutsal değerlere
Savunacaksın kan ile sulanmış kutsal toprakları...
Ve...
Belirli belirsiz içimden döküldü bir cümle:
"ALLAH Bizlere Bir Daha İstiklal Marşı Yazdırmasın!.."
Saygılarımla.