(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GARDAŞIM..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GARDAŞIM..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Helal olsun şaire işte kardeşlik duygusu işte vatan sevgisi böyle düşünen böyle yazan kalemler oldukça bu ülke bölünmez bin yıl değil onbin yıllar bilene dalgalanır al bayrağımız nefreti sevgiye milleti kardeşliğe ve birliğe çağırmak hepimizin görevi bütün dünyanın gözü var bu topraklarda vatansız kalmak esir olmak neredeyse biz bunları yaşıyorduk, Çanakkalede yanan meşale kurtuluş şavaşıyla birlikle beraberlikle ve kardeşlikle bugünlere getirdi bizi, şimdi bir yol ayırımı var ya akıllarını başlarına toplayacaklar yahutta emperyalistlerin oyuncağı olacaklar vatan yine bölünmeyecek böldürmeyeceğiz.Güzel şiirinizi haz alarak okudum.Gönülden kutluyorum şair dostum iyiki sahifenize girmişim bu muhteşem şiiri okumak bizede nasip oldu, kutluyorum değerli şairi.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Kırk yıldır etrafımızda ne kadar capitalist ülke varsa *devletiniz dostumuz *ordunuz müttefikimiz diyerek alt yapılarını bu ülkenin her köşesine adım adım yerleştirdiler..
Tek sorumlusu vatanını sevmeyen politikacılardır..
Bu ülkeyi bir çobana emanet edelim en siyasi yakalıdan daha iyi yönetir bizi..
yüreğinize saglık kaleminiz daim olsun.
esen kalın...