(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cok güzel dizeler okudum degerli hocam.o tertemiz yüreğiniz dert görmesin hakka giden yolda serhat kardeşinide götürsün unutmasin.saygılar hocam.yüreğinize sağlık cok Cok güzel.
Ey yarenler aç be gözün, dildare bak, Kendi özün ol, yare ver aşka bir yak, Sağa sola yalpalama ne olur gel, Seni gayriye götüren halin bırak.
güzel bir şiir benegenerek okudum akıcı özelleiği yanı sıra ögüt verir gibi ydi. harika bir şiirdi üstadım tebrikelr saygı ve sevgilerimle kaliminiz daim olsun dua ile hoşcakalın....
Üstadım, konu da, uslub da, müzik de, okuyan da fevkalade uyumlu. Cümleler müthiş oturmuş. İnsan bazen kendini muhasebe edip, güzel şeylere motive etmelidir. İçinizdeki bu sesler ve manalar bizim de gönül alemimize katre katre damladı.
Sayın Soner Bey şiire çok güzel yorum yazmışsın. Yoarumdaki ifadelerinize katılmamak elde dğil aynen katılıyorum ve yorumuzu etkli yorum seçiyorm. Sizi tanıdığıma da gönülden seviniyorum... Saygılar, sevgiler, selamlar... Soner bey inan profide bayrak vardı size mesaj yazacktım resminizi kosanısda sizi göerelim diyecektim fakat, arlandım, utandım, sıkıldım acaba ters bir cevapla karşılaşısm ne yaparım diye... Fakat siz mesaja filan bırakmadan bu işi çömüşsün... Temiz yüreğin hep var olsun...
üstadım iade'i ziyaret ti maksadım amma velakin maneviyatı debreştiren harika emek gördüm zevkle okuyup dinledim yazan ve saslendiren yüreği tüm içtenliğmle kutlarım saygılarımla ......eğer müsadeniz olursa sizin ön gördüğünüz bi eseride ben seslendirmek isterim ....saygılarımla....(( özrümün kabulu mahiyetinde ))
Değerli şair dost Kardeşin öncelikle sayfama hoş geldiniz. Onur verdiniz, şsref bahşettiniz. O güzel yorumunuza çok çok gönülden teşekürlr edrim. İnşallah bir esrimide sizin selendirmenizi arzu ederim siz de kabul buyursanız elbette mamnuniyetle olur. İnşalah bu konuda mesajlaşır heberleşiriz. Saygılar, sevgiler, selamlar...
Değerli şair dostum sayfama hoş gelsin sefalar getirdin, şerefr verdin. Diğer sayfalarımda ziyaretinizi bekler. Kısmet olursa yarına yeni şiirim de asılacak. Şiire yaptığın çok değerli yorumuna teşekür ederim. Saygılar, sevgiler, selamlar...
Değerli genç şair dost kardeş sayfama hoş geldin sefa geldin. Onur ve şerf verdin. Seni sayfamda görmek benisevindirtdi. Sen benim favori listemdesin. Senin o güzel şiirlerini inş takip edecem. Senide böyle sayfamda görmekte isterim. Şiire yaptığın o güzel yorumun a teşekkür ederim. Sevgiler, saygılar, selmalar... Hayırlı ramazanlar...
biz dünya isteklerinden ve manevi zevklerinden soyunup kendimizi ruhsal temizliğe tabi tutarak iman gözüyle baktığımız vakit yaşamın asıl değerini buluruz.
aldatıcılık kara yüzünü peçesinin ardında gizler. dolayısıyla bize hoş görünür. evet hoştur kimi dem, fakat dünya gözüyle nefis penceresinden baktığımız vakit....
sizin şiiriniz de tam bu düşüncede bir şiir. iman ve yürek dolu... kaleminize daim diler hayatı güzel yaşamanızı temin ederim.
Gel bak şu ummanlara Hakkı göre dur, Benliğine bir kez de nedir bu soradur, Gündüz geceyi gece gündüzü örter, Eyle nefsin artık Hakta gel duradur. **************************** İnsanı manevi yönden motive eden hoş bir şiirdi. Efendim, takdirlerimle...
Değerli dost şair sayfama hoş geldin sefalar getirdin, şeref verdin. Güzel ve mana yüklü yorumuna teşekkür ederim. SİZİ favori listeme aldım. Sayfanızı ziiyeret edip şiirlerini inş okuyacağım. Diğer şiirlerim d sizi bekler... Saygılar, selamlr, sevgiler...
Ey yarenler aç be gözün, dildare bak, Kendi özün ol, yare ver aşka bir yak, Sağa sola yalpalama ne olur gel, Seni gayriye götüren halin bırak.
Gel bak şu ummanlara Hakkı göre dur, Benliğine bir kez de nedir bu soradur, Gündüz geceyi gece gündüzü örter, Eyle nefsin artık Hakta gel duradur.
Güldür gülistandır, şu cihan sana bil. Yıkmasın dünyanızı sahipsiz mi dil? Güzel düşün güzel gör yanlışı yapma, Aklındaki o kötü canavarı sil.
Cemal ilmi al onu öğren unutma, İlim benim deyip sakın üzre yatma. Okumak yazmak ilim işindir senin, Doğrusu varken sakın yanlışı satma.
Kalemin var olsun değerli kardeşim harika bir eser daha okuma fırsatı verdin bizlere. Yorum ile bütünleşmiş değerli Durak dostuma da şahsınızda saygılarımı sunuyorum. Değerli Cemal kardeşim eserlerinizden ders çıkarmak mümkün selamlıyorum kaleminizi.
Sayın çok değerrli Haydar Bey öylesine güzel yorum yapmışsınki ne kader teşekkür etsem az. Yakın olsam uğur abin gibi olamak isterdim... Şiirlerin çok güzel tebrikler. Yorumunuda tekrar teşekkürler... Sevgiler, saygılar, selamlar...
değerli hocam yine ders verici ve Hak'ka seslenişi içeren güzel şiirrinizi zevkle okudum,derin manalar dokudum,teşekkürler, tebrikler, saygımla,selamlar...
Değerli hocam üstadım ne güzel yorum yapmışsın öyle sizlein yorumları bana çalışmalarımda inin hız ve zevk veriyor. Yorumuna en içten duygularımla teşekkür ederim. Saygılar, sevgiler, selamlar...
Merhabalar, Kalemine ve yüreğine sağlıklar dilerim. Nefsine uymayıp Hakk yola davet eden bu güzel dizeleri bizimle paylaşan yüreğe selam ve saygılarımı sunarım. Seslendirmeyi yapan Durak Yiğit beyin de ağzına ve yüreğine sağlıklar dilerim.