Doğrudur çıkarıp kaçanlarda çabası, Bilmiyor çıkarmak isteyenler Kaybolan kendi hafızası, Düşürdüğü bardak kendi kafatası… Kaldırmaz herhalde, öyle değil mi? Kim bu, bardağı kaldırır, Hatay’da kanlara daldırır.
Şimdi zamanı değil savaş mavaş, İşimiz var, mali krizdeyim. Kaldıramam savaşı… Arada bir bakarım. Arada bir değil, Ya arada hiç, Ya arada her zaman... Hayat ihmale gelmez çünkü? Hayatı siyaset belirler. İşim olmaz. Bilmek de saygınlık kazandırır kendine. Öğrenmek mi? Detaya verme kendini. Şeytan uyanır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEYTAN UYANIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEYTAN UYANIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mustafa kormalı adlı bir arkadaşımla hataydaki olaylar ve genel durum üzerine mesajlaşıyorduk. bu şiir de o mesajların sıralamasına göre yazılmıştır. yazılan mesajlar üzeinde hiç bir değişiklik yapılmaması özelliğiyle benim gercek ve orjinal düşüncelerimi içeriyor.
allah toplumumuzun içine şefkat ve kaderine hüzür ve sukunet versin. allah hepsine sabır ve yapılan işlerin bilincinde olmayıı nasip etsin. yoksa bir kardeşin öte kardeşin boğazına yapışmışını görmek hiç de hoş değil.
Saygılarımla...