Bitmeyecek mi katliamlar? Dinmeyecek mi ülkemde Anaların gö yaşı!? 1980 öncesine döndük yine... Hergün olay oluyor, Hergün birilerinin canı yanıyor, Hergün kavga, dövüş Kundaklama Dükkanlara saldırı Polisi, panzerleri taşlama Kokteyler atmak... Karakollara saldırıp Karakolları basma. Nedir bu Allah’ım ???! Bu ulusun yüzü hiç gülmeyecek mi? Atatürk dönemi Cumhuriyet’i Resmen, arar olduk Rabbim !!! Sen bu ulusa yardım et !? Çanakkale’de, Kurtuluş savaşında Sakarya’da, Kocatepe’de Afyon, Kütahya’da, İlkkurşunda Omuz omuza, sırt sırta verip Düşmana çakmak çakan, Ayni siperde nöbet tutan Aynı tabakta yemek yiyebilen Aynı tayini, somunu paylaşan Yaralı arkadaşını, hatta düşmanını Sırtında taşıyan bu millete, Bu ulusa ne oldu... Söyle, ne oldu Rabbim???! Orta Asya’dan,Hazar Denizinden İç denizden çıkıp Anadolu’ya Oradan da dünyaya yayılan Bu aynı ulusun evlatlarına Aynı kanı taşıyan insanlara Ne oldu? Söyler misin? Söyler misin Allah’ım??? O zamankardeştiler, O zaman et tırnak misali iç içeydiler Şimdi ne değişti ki!!!??? Atalar desen, atalar değişmedi Analar desen, analar değişmedi Kanlar desen, kanlar değişmedi Soy desen, soy değişmedi, Ulus desen ulus değişmedi Din desen, devlet desen Onlar da değişmedi... Toprak değişti mi hayır Haklar değişti mi hayır O da tüm okullarda okuyor Biz de, herkes de Ayrıcalık var mı, hayır Okuma hakkına sahip Çalışma hakkına sahip Kanunlar önünde bir Şartları uygunsa Her kurumda, En üst makama kadar Yükselebiliyor... Dilerse, seçimi kazandığında Başbakan Bakan Hatta, en son makam En büyük makam Türkiye Cumhuriyeti Hükümetimizin tamsilcisi Cumhurbaşkanı dahi olabiliyor.. Pekiyi, nedir bu ayırımcılığın sebebi? Anlıyorum da, ANLAMIŞ değilim... Yazık yedikleri ekmeğe Yazık soludukları havaya Yazık bu ulusun size yaptığı Tüm hizmetlere Hatta tüm ayrıcalıklara... Rabbim sen bizlere Akıl, fikir ver Sağduyulu olmamızı sağla Hak ve Adaleti öğret... Yoksa bunun çözümü yok.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTMEYECEK Mİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTMEYECEK Mİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ONURLU YAŞAMAK; doğru düşünen, doğru söyleyen gerçek insan kimliğidir. şairlere, her zaman olduğu gibi yine iş düşüyor. sağlıklı yaşa.............. Balkanlar'dan selamlar.... mustafa ermiş
HİÇ BİR ŞEY SONSUZA DEK SÜRMEZ ASLA...
KUTLARIM YÜREĞİNE SAĞLIK..
KALEMİN DAİM OLSUN...
SELAM SAYGI VE DUA İLE....