Yokluk tamah etti ,ruhum başka kimliklerdeyken Göz yaşı çukurlarım ,bertaraf etti seni Gidişine ne ışıklar yakmıştım,şehirlerimde Ellerinde ütopyalarla geziyordu,küçük kızlar Gençliğim geldi aklıma,çizgilerimi unuttum ruhumda ki
Henüz daha yirmisindeydi,gençlik Gözlerinin ışıgını,gökteki kristallerden alan Hani şu asılı olan ve hiç düşmeyenlerden Ne sırra kadem doluydu yaşamım,parmak uçlarımda karıncalarken Kulaklarımda bir sessizlik gebeydi,ne hasrettim oysa.
Ne yangınlarım vardı,kendi nefsimde ne ışıklarım Ne ay ne dolunay istemezdi ömrümün çiçek yaprakları Geçti yıllarım, en tazesindeyken yaşının Zamana bir dur bulunamadı,daha yorgundu ahlarım Artık daha uzaktı kendinden.
Geceyi demledim gözlerimde,
Kainattan aldım duruşumu.
Sizler vardınız şiirlerim,gün eteklerini dökerken dallarıma Huzuru gösterirdim kainata gülüşümde,gamzelerimle Her an’a ,sevdayı aşılardı,kahve gözlerim Keşkeleri azad edeli çok oldu,pişmanlıklarıda Her yeni günde umudu sağarken uzaklarda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yorgun Ahlarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yorgun Ahlarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeni bir toparlanışın kucağından duraksamasız yolculuklara çıkmadan, önce gönül topuklarımızı yoklarız, nasırlı bir geçmişin porlu taşlarından şiir örerek. Yalan iklimler göverir yaban bahçelerimizde, avuçlarımızdan mor ütopyalar sızar, bir martı kanatlarında taşıdığı emsalsiz şiirlerle yaşamın denizleri üzerinden ihtişamla geçer... Kutlarım yürekten.
Çok vagonlu bir trende, her istasyonda yeniden başlayan çok seferli bir yolculuktur yalnızlık! Yalnızlık, sana gelirken yolları günlerin ardında bitirmek; senden giderken, yollarda “ömrümü” bitirmektir...
YÜREKLİ BİR KADININ BAŞI YÜREKSİZ BİR ERKEĞİN OMUZUNA AĞIR GELİR.. Değerli şairimin güzel yürek sesi dizelerini yürekten kutluyorum sevgimle saygılarımla...
biraz önce sayfayı açtım ve çok güzel bir şiirle karşılaştıp çok doğru sözlerdi bu kadar güzel anlatılamazdı....tebrik ediyorum çok beğendim hatta en beğenilerinlerin başında olmalı bence...
genel anlamda hoş mükemmel bi şiirdi kutlarım nacizane kendimce küçük bi eleştiri okurken altını çizdiğim mısrada kelime ler ifadesini kaybetmiş umarım ben yanılıyorumdur... saygı ve sevgilerimde kalın ...
Sizler vardınız şiirlerim,gün eteklerini dökerken dallarıma Huzuru gösterirdim kainata gülüşümde,gamzelerimle Her an’a ,sevdayı aşılardı,kahve gözlerim Keşkeleri azad edeli çok oldu,pişmanlıklarıda Her yeni günde umudu sağarken uzaklarda.
Rimellerim akıyordu,
Sigara dumanına hapsettiğin gençliginin, göz yaşlarıyla...
Tebrik ederim. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Kutlarım yürekten.