Bırak beni ne olur.. Bak beceremiyorum işte aşk’ı.. Hem seni gördğümden beri Ş’Aşkınım Sevmemeliyim kimseyi Kimi sevdim desem bir tekmeyi de ondan yiyorum çünkü.. Bırak o yüzden beni.. Gideyim denizin maviliğine.. Bir iskeleye.. Küçük bir sahil kasabasına.. Rakıyla piizlenip.. Voltamı atayım sokaklarında.. Bırak beni en iyisi.. Benden yar olmaz sana..
Ayyaşım.. Avareyim.. Serseriyim.. Ş’Aşkınım.. O yüzden bırak beni de gideyim.. Çek ellerini ellerimden.. Bakma bana öyle mahsun Öyle garip.. Bakma bana öyle çocuksu.. Bakarsan gidemem..
Sus sakın konuşma.. Kal deme sakın.. Sakın seni seviyorum deme.. Yüreğini eklemleme yüreğime.. Zaten yeterince ağır yükü... O yüzden bırak beni de gideyim..
Gelme peşimden.. Kaçar kovalanır hesabından Kovalama beni.. Görmemeliyim seni anlasana.. Sevmemeliyim seni.. Ellerini tutmamalıyım.. Gözlerine bakmamalıyım.. Yoksa kalırım.. Kalırsam ihanet ederim kendime.. Serseriliğime.. Yalnızlığıma.. O yüzden bırak beni de gideyim..
Yusuf Sezgin Aybey ( PaLyaCo) / Bırak Beni de Gideyim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bırak Beni de Gideyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bırak Beni de Gideyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GİTMEYİN kalın demek geldi içimden.... Gerçek aşkı ve sevgiyi bulmak denizin derinliklerinde inci aramak gibi birşey, harcadığınız emek sonucunda sevgi denen o değerli inciyi bulduysanız kendinizi şanslı hissetmelisiniz eğer bulamadıysanız rastgele diyip tekrar denizin derinliklerinde yol almaya devam etmelisiniz... Güzel ve sade anlatımla hoş bir şiir olmuş, yürekten kutluyorum sizi.... Sevgiyle....