şu suskun yüreğime bazı Şair’lerin dalga olmuş sesleri öyle hızlı çarpıyor ki aniden içinde zaten dalgalarıyla boğuşan ve çalkalanan ben bir de onların kabaran köpükleriyle yıkanıp daha da alabora olup kasırgalı haliyle iyice ortalığı yıkıp geçişi yerinden hatta kıyameti kopartılırcasına yüreğimin ve sessizliğinde boğulan çığlıklarımın avazı çıktığı kadar gürültü koparıp yağmak isteyişi senden öyle sorgusuz, sualsiz ve hesapsızca bir de kurtulmak isteyişi var ki benden ne tuhaf!
ne tuhaf şu sessizliğin çığlığı damla damla birikip sonra da içine boşalması insanın ah ne tuhaf! gözyaşlarımızın denizi oluşurken ayak tabanlarımızda avurtlarımızdaki biriken gölden hep umut ekmek isteyişimiz solan ve ayazdan donan gülüşlerimize
ne tuhaf size anlatmak istediklerimin kendi başına buyruk dağılışı toz duman olup havaya yayılışı ve parça parça oluşu gözlerimin önünde ne tuhaf yaması vurulmayan şu sökülmüş ve ortadan ikiye ayrılmış yüreğime bir daha hiç sarılamayacak oluşum!
ah nasıl da tuhaf! fermuarı çekilen dudaklarımın isyan bastırmak istercesine kilit vurmak isteyişi lâl kesilen dilime!
anlatmak ve kurtulmak istiyorum tıka basa dolup taşan benden gel gör ki "boğazım düğüm düğüm, çözemiyorum" ki gülüm!
Meral Gül...
..."boğazım düğüm düğüm, çözemiyorum" bir şarkının sözlerinden alıntıdır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Avuç Dolusu Ses(sizlik)... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Avuç Dolusu Ses(sizlik)... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şu suskun yüreğime bazı Şair’lerin dalga olmuş sesleri öyle hızlı çarpıyor ki aniden içinde zaten dalgalarıyla boğuşan ve çalkalanan ben bir de onların kabaran köpükleriyle yıkanıp daha da alabora olup kasırgalı haliyle iyice ortalığı yıkıp geçişi yerinden hatta kıyameti kopartılırcasına yüreğimin ve sessizliğinde boğulan çığlıklarımın avazı çıktığı kadar gürültü koparıp yağmak isteyişi senden öyle sorgusuz, sualsiz ve hesapsızca bir de kurtulmak isteyişi var ki benden ne tuhaf!
ve bazen bazı şairler geçer kapımızdan mısralarına tutulup peşinden gideriz dağ veya deniz farketmez o vakti düşülür yollara ne tuhaf bir sessizliktir yüreğin şarkısı
ve bazen düğümlenir söz hücresinde efkarın efkar arabesk bir kelime değildir o zamanlar çatlar dudağı son susuşların
ne tuhaf size anlatmak istediklerimin kendi başına buyruk dağılışı toz duman olup havaya yayılışı ve parça parça oluşu gözlerimin önünde ne tuhaf yamasını vuramayan sökülmüş ve ortadan ikiye ayrılmış yüreğime bir daha hiç sarılamayacak oluşum!
Teşekürler BERAT Kandiliniz mubarek olsun. selamlar..
bazı Şair’lerin dalga olmuş sesleri
öyle hızlı çarpıyor ki aniden
içinde zaten dalgalarıyla boğuşan ve çalkalanan ben
bir de onların kabaran köpükleriyle yıkanıp
daha da alabora olup kasırgalı haliyle
iyice ortalığı yıkıp geçişi yerinden
hatta kıyameti kopartılırcasına yüreğimin
ve sessizliğinde boğulan çığlıklarımın
avazı çıktığı kadar gürültü koparıp
yağmak isteyişi senden
öyle sorgusuz, sualsiz ve hesapsızca
bir de kurtulmak isteyişi var ki benden
ne tuhaf!
Yüreğinize sağlık...
Şiir harikaydı...