(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunca zorluklar,hele de en zoru ayrılıklar içinde bir umutla hayata sarılıp ömür geçirmeye çalışıyoruz. Tebrik ederim etkileyici şiirinizi. Bu gece dualarda birleşmek dileğiyle Beraat Kandiliniz Mübarek Olsun. Selam ve sevgilerle.
hayat zor kısacası... ama zor da olsa elimizde bir umut değneği ha babam yol alıyoruz... bazen sihirli bir dokunuşla hayat gülüveriyor bize... bazen tık yok ... böyle böyle tamamlıyoruz işte hayatı naparsın usta... harikaydı şiir kutlarım saygılar....
Bu kadar zorlar arasında bir Umut ışıldıyor,zorları kolay yapabilmek adına...Umudunuz tükenmesin değerli şairim..Sevgi,yaşamak,ölüm,ayrılık yollarında..Eminim o umut can verecektir insana... Kutlarım duygu yüklü yüreğinizi...Sevgilerim sonsuz..
Ayrılık daha zor...
yaşamın yinede bir ucundan tutunuyoruz hayata ayağımızın altı uçurumda olsa
yüreğine kalemine sağlık