Yeni bir umut lazım bana... Dik duruşum gururumdan aldanma Feri sönmüş gözlerim yalan söylüyor. Yakıp gittiğin ayrılık ateşinin Hasret dumanları Her gece zehirler yüreğimi. Uyanamam güz mevsimi sabaha Cephesi düşmüş yıkık komutan çaresiz Düşman yalnızlık, sızmış sınırlarımdan. Histerikli günler kapıda Savunmasız gönlüm kilitsiz. Hatıralar hasmım olmuş peşimde Resimlerde gülen yüzüm mazide İyi dostlar yalan olmuş firarda! Seni söylüyor hüzün şarkıları Ayrılığın ağıtları sana yakılıyor. Yanan gönlümün penceresi buğulu Adının baş harfi her yerini süslüyor. Acılarla örülü etten bir duvar Sıvası kanımdan,suyu göz yaşımdan Senli günlerden bir demet yapmadığıma pişmanım şimdi Bu adam o naif gül kokunu özlüyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Buğulu Umutlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Buğulu Umutlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanın zehiri akarken kaderin nehirinde ağaran saçlarımızla uğurlarız hayatımızı.Hayat Felsefesi güzel ve hayatı eleştiren sağlam bir şiir yazmışsınız.Tebrik ederim.Saygılarımla