Her sabah uyandığınızda. Güneşin parlak ışıkları yansıyorsa yüzünüze, Hala geliyorsa güzel kokuları çiçeklerin... Ve hala özgürlük için, Çırpıyorsa kanadını kuşlar... Demek ki; Hayata gülümseyerek bakmak için Daha bir çok neden VAR...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT DÜSTURU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT DÜSTURU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umut olmalı... Umut olmasa ınsanlar ağaç dikerler miydi? İnsanlar çocuk yaparlar mıydı? Geecekte ne olacağını bılemdıgı bır varlıgı dunyaya getırmek. İşte o omudun eserı. Mazlumları hayata bağlayanda o umut olmalı...
Her sabah uyandığınızda. Güneşin parlak ışıkları yansıyorsa yüzünüze, Hala geliyorsa güzel kokuları çiçeklerin... Ve hala özgürlük için, Çırpıyorsa kanadını kuşlar... Demek ki; Hayata gülümseyerek bakmak için Daha bir çok neden VAR...
Çok güzeldi,hoştu dizeler,kutlarım,selam esenlikler gönülden...
her sabah uyandığınızda bir serin rüzgar esiyorsa odana günaydın diyen biri varsa yanınızda ve sıcak bir çay içebiliyorsanız dost sohbetinde sıcak bir yuvada şükretmek düşer size ve gülümsemekte
yüreğinize sağlık umut veren güzel bir eser dileğim yüreğinizden mutluluk eksik olmasın
kutlarım...
.................................................... Saygı ve Selamlar..