(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kendime gelirim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kendime gelirim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah be can kardeşim ne o kaa dertlenirsin koş peşine derdin seni aşmadan sev sarıl .. o sana gelmiyorsa sen ona git.. yat kapısında.. sevda fedakarlıktır
hala af yoksa ufukda salla gitsin değmeze sevda akıtmaya
ÖZGÜN İÇERİKLE,KISA VE ÖZ DİZELERİNİZ DÜŞÜNDÜRDÜ YİNE. KUTLUYORUM.KISA AMA,DERİN ANLAM GİZLİ MISRALARDA. BEN DE SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM DİZE ARALARINA, DOST ŞAİR !
NEFESİMSİN,CAN ÖZÜM, YAŞAM SUYUMSUN. GİTSEN DE UZAKLARA, SİLEMEZSİN Kİ ,TENİNE SİNEN KOKUMU. NE YAPSAN,BİTİREMEZSİN AŞK DENEN BU OYUNUMUZU...
Ne günler doğdu ne günler battı ,iki ayrı beden aşkımızla bir candı.Zaman bir pınar misali dolu dizgin aktı,söyle de bileyim yoksa benden bıktın mı!Hani kalbinde hep yer olacaktı sevgiye,şimdi kabını doldurdu mu vuslatın hazzı! Ben bıkmadım bir tanem,benim sevgimi kemiremez,sana duyduğum arzuları aşındıramaz yıllar.Ne olur bana sırtını dönme,senin derdin nedir ey nazlı yar!Sevgiyi kutsal bildim ben sensiz bende değilim,kollarım seni sarınca ben kendime gelirim. Şiirinizi gönülden kutluyorum dostum.En kalbi selamlarımla…
Şiirinizi okuyunca yazmadıysam Allah canımı alsın.İlham sebebim oluyor yazdıklarınız.Her zaman dediğim gibi sizin şiirleriniz düşündürüyor beni.Sağ ol dostum...
Vallahi Ahmet Hocam,bu sözler muhteşem ötesi,okumalara doyamadım,inşallah bir şiirinizdendir,eğer doğaçlama ise sizden korkulur,teşekkürler bu harika yoruma...
Çok teşekkür ederim Ali'm dost....çok sevindim, pembe elbisemi çok sevdim,inşaallah gün olur birgünde senden pembe bir pabuç almak nasip olur. bunları Çeyizime koyacağım, :)))) Teşekkürlerimle sevgimi ve saygımı sunuyorum.
yastığımın sol köşesinde
hiç sırtımı dönmediğim
hasretimsin
dolu dolu
içime çektiğimde bulamadığım
kokum
bulamadığım kendim
bulamadığım nefesimsin
ayarını
ben ne zaman sana gelirim
işte o zaman kendime gelirim
Ali Ulubay
güzel her zaman güzeldir, tıpkı bu şiirde oluğu gibi, teşekkürler, tebrikler, saygımla,selamlar...