(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KIZ VARDI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KIZ VARDI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanki biz aynı yaştayız.. o uzaklarda olduğu içinde zaten hep öyle çocuksu hep öyle tazecik bileceğiz yıllar ondan çok şey çalmış olacak tab
yıllar sonra gözdüğümüzde kimi sevmedikte şimdi öyle değil mi ayşegül, şayeste meryem cemile hey gidii sevdalarım neyse canım.. şimdi ağlamayayım onlara yanmaayım
aradan yıllar geçti onu gördüm yanımdan şöyle bir geçti çökmüştü!! hepten ağlamaklı hepten hüzünlü gamzelerini yitirmişti KALEMİNİZE SAĞLIK...SAYGILARIMLA...
mehmet ali unsal tarafından 7/9/2010 3:41:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
aradan yıllar geçti onu gördüm yanımdan şöyle bir geçti çökmüştü!! hepten ağlamaklı hepten hüzünlü gamzelerini yitirmişti. çok ama çok üzüldüm
BU HAZİN HİKAYEYE TARZI ŞİİRE BENDE ÜZÜLDÜM.ANNEM BANA DERDKİ KIZIM RABİM SANA ÇİRKİN ŞANSI VERSİN.GÜZELLERİN ŞANSI OLMAZ BE JALEM İNŞALLAH KURGUDUR.GÜZELDİ CANIM ARKADAŞIM KALEMİN DİK İLHAMIN BOL OLSUN.SEVGİLER...
Tebrikler şiir harika ama kader kötü Yalan Dünyanın cilveleri herkes istediği hayatı yaşayamıyor bazen taşkın bir selde sürükleniyor yaşamlar final harikaydı kutlarım sayğılar
Duygulu yüreğinizin eseri şiiriniz çok güzeldi... Tebrikler Jale Hanım... Acıyı da, sevgiyi de duyumsuyan yüreğinizi, özgün kaleminizi kutluyor, Selâm, sevgi ve saygılar sunuyorum... ------------------------ İ. GÖKTAŞ
bir kız vardı adı biricik kıvırcık saçlı kara kuru incecik siyah gözleri güzeldi gülüşleri insana bakarken çıkıverirdi gamzeleri
hayat gözlerinde erir herkese gizli sevgiliydi kadere bakın hele bir ayıyla evleniverdi
aradan yıllar geçti onu gördüm yanımdan şöyle bir geçti çökmüştü!! hepten ağlamaklı hepten hüzünlü gamzelerini yitirmişti. çok ama çok üzüldüm
insanın rengini içinde bulunduğu koşullar belirliyor.. bir de bir kurtuluşa çıkmazsa yolunuz yandığınızın resmidir.. hüzünlü hatta dokunaklıydı şiir.. ve harikaydı.. kutlarım dost.. sevgimle..
hayat gözlerinde erir herkese gizli sevgiliydi kadere bakın hele bir ayıyla evleniverdi -------------------------------------
..BİR KIZ VARDI......
" O AYI !!!..." HEMDE PARALISI ?!... SÖZÜM O'NA GÜYA KIZ PIRLANTASI !... O PARALI AYI PİYASASI BAZI MAĞDURLAR İÇİN ÖYLE DE MAKBUL Kİ ?... NE "GAMZELERİ" NE "SİYAH GÖZÜ" VE NEDE BÜLBÜL DİL'İ ! ACEP ONLAR NEDİR BİLİRMİ Kİ ?!... AKŞAM YATAR SABAH KALKAR BUDUR EVDE BÜTÜN İŞİ !... BIRAK VÜCUT BİÇİMİNİ ? VE HELE O RUH GÜZELLİĞİNİ O DA NEYMİŞ, ANLARMIYMIŞ NEDİR Kİ ?!... GAMZESİVE SİYAH GÖZLERİ O'NCA DEĞERLİ BİR ŞEYMİ Kİ ? VE ADININ NE DEMEK OLDUĞUNU NEREDEN BİLECEK O Kİ ?!!... ÖNCE O "BİRİCİK'Tİ !.." SONRA O O'NU BİTİRDİ !!! O BEYİNDEN GÖBEKLİ !!!. ------------------------------------------ MESAJ ÇOK GÜZELDİ !............... BİR YERLERDEN SANKİ,............... BU BANA TANIDIK GİBİ GELDİ....... TEBRİK EDERİM SİZİ !!!!!.............
Onatça tarafından 7/5/2010 3:17:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
bir masal anlattı melekler sanki yaşlı gözleri yaralıydı sözleri bir yaşamda olmaması gerekeni yandı yürek isyan ile seslendi duyarlı yüreğinizi kutlarım çoğu yerde olan hayatın gerçeği
çok etkileyici harika bir şiirdi,müsadenle ben ''çok ama çok üzüldüm ''kısmını çıkardım şiirden... hayatta intihar sadece bi yerlerden atlamakla olmuyor ya da ölüm kurşun sıkmakla olmuyor alınan yanlış kararlar,büyüklerin yanlış yönlendirmeleri ölümü getiriyor,gamzeler yok olmasın onlar çok güzel... saygım ve sevgimle...
Çevremizde çok şahit olduğumuz bir konuya dikkat çekmişsiniz Jale hanım.Hayat arkadaşlığı hayat zorbalığına dönmeye görsün,keder denen illetin en yamanı insanın ömrünü kemirir için için ve geride ay parçası güzellikten eser bırakmaz.Bahtı güzel olacak insanın gerisi hikaye. Şiirinizi bütün kalbimle kutluyor,selamlarımı sunuyorum…