(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dünya kupası zamanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dünya kupası zamanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah fransa ne yaptın sen öyle üzülsem yalan olur heralde adi bir şekilde geldin kupaya yalnız unutma tanrı/nın eli bir kere olur futbolda
tek dileğim spor adına kardeşlik kazansın daima.......... BU FUTBOL ŞÖLENİNİ KARDEŞLİK VE İNSANLARIN BİRLİK ŞÖLENİ YAPSA NE GÜZEL OLUR...YÜREĞİN VAR OLSUN YİNE...SEVGİLERLE...
Maalesef o favoriniz Maradona'lı Arjantin de fazla uçamadı, Almanya dozerleri öyle bir ezdi ki onları dünkü maçta kalelerinde 4 gol daha doğrusu 4 Alman roketi, bombası gördüler, vallahi buna başta Maradona da şaştı Almanya bile şaştı, hani sözde daha önceki kupada güyâ Arjantin Almanya'dan 4 golle elenmenin hıncını ve rövanşını alacaktı fakat evdeki hesap maalesef çarşıya uymadı ve hezimetle neticelendi..sonuç: Arjantin: 4- Almanya: 0
Türkiye'nin böyle bir dünya kupasında yer alamayışı gerçekten de çok düşündürücü ve çok da üzücüydü, derhal Türk Millî Futbol Takımımız hazırlıklara başlamalıdır,eğer biz de bu kupada yer alsaydık şu oynanan futbolu görünce rahatlıkla finalde mücadele ederdik ya da en azından bir kaç tur atlardık fakat işi baştan kaybettik biz, daha ciddî ve arzulu oyunlar çıkartabilseydik şimdi bunları bile yazmaz ve konuşmazdık, hayırlısı, Fransa konusunda ise fazla detaya girmek istemiyorum, futbolla siyaseti birbirinden ayırt etmekte yarar görüyorum her ne kadar Fransa yanlış yapmş olsa da bu iş başka, amaç madem ki birlik ve beraberlik o halde bu konuda yani spor özellikle de futbol konusunda daha adil ve duyarlı düşünmek bize yakışan tavırdır diye düşünüyorum yoksa kimseyi yalandan övmek de kimseyi yermek de değil niyetim, teşekkürler ,tebrikler,spor kardeşliktir ve siz de bu şiirinizle dünya spor, futbol kardeşliğine olumlu ve yapıcı bir adım atmışsınız, kutlarım efendim, ben özellikle de futbolu çok severim ve Fener'liyim ancak bir çok Türk takımı için de takım marşları yazdım bunlar arasında cim-bom UEFA Şampiyonluk Marşı,Beşiktaş 100.yıl marşı, Fenerbahçe 2005 Şampiyonluk Marşı ve diğer takımlar için de marşlarım var hatta bir tane de ŞAMPİYON BURSASPOR MARŞI yzmayı düşünüyorum ki BURSASPOR bunu fazlasıyla haketti çünkü,kendilerini kutlarım,Anadolu kazandı sonuçta,futbolun kardeşliği kazandı kaybedenlerin öfkesine rağmen,centilmen olmadıkça hangi takımdan olursa olsun bence yaramaz, artık bu dar kafalı görüşleri bırakıp birlik ve beraberlik ateşini yakma zamanı gelmiş hatta geçmektedir de..teşekkürler, saygımla,selamlar...
merhaba, tabi yollarım fakat şu an mümkün değil zira şiiri eski şiir dosyama kaldırdım dosya da nerede bilemiyorum yani çok aramam gerek evi ocağı fakat eğer bu sitede eklemişsem ya da başka bir siteye bulursam size link yollarım okursunuz olmazsa daha sonraki bir zamanda yollarım sözüm söz,teşekkürler, sanırım yaptığım yorumu beğenmişsinizdir inşallah,sevgi ve saygımla,selamlar...
hayırlı geceler üstadım bu aralar yoğun bir iş tepmosumdayım kaçırdım o haberi favorimdi oysa neyse hayırlısı olsun... bu arada ben koyu bir beşiktaş taraftarıyım eyer 100. yıl marşınızı bana msejla yollarsanız çok sevinirim size zahmet olmazsa tabi saygılar.
ne yaptın sen öyle
üzülsem yalan olur heralde
adi bir şekilde geldin kupaya
yalnız unutma
tanrı/nın eli bir kere olur futbolda
tek dileğim spor adına
kardeşlik kazansın daima.......... BU FUTBOL ŞÖLENİNİ KARDEŞLİK VE İNSANLARIN BİRLİK ŞÖLENİ YAPSA NE GÜZEL OLUR...YÜREĞİN VAR OLSUN YİNE...SEVGİLERLE...