(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KURŞUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KURŞUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yediremez kendine o itler,ardında binler oluşunun!
Kaçarı yok ,tadacak hepsi ’O’silahtan çıkacak asil kurşunu!...DOST VAR OL O KOCA YÜREĞİNE SELAM OLSUN HARİKASIN SON GÜLEN İYİ GÜLECEK...SEVGİLERİM SENİNLE....
HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR, HER TÜRK ASKER DOĞAR
EY İNSANLIK! ZULANDA MERMİ DEĞİL BIRAK ARTIK SEVDA TAŞI! YİĞİTLER ÖLÜR SANMA YERİ GÖĞÜ BİR YARADAN VAR UNUTMA! HER CANLIYA ELBET BİR GÜN ÖLÜM, SIRAYLA MUSALLA TAŞI. DİN DİL IRK MEZHEP DİYE DÖKMESİN ANALAR BU KANLI YAŞI GÜNEŞ GÖKYÜZÜNDEN KORKMAZ, BARIŞI ÖNCE RUHUNDA TAŞI! İNSAN OL, SADECE İNSAN SIRTINDA YALANLARI DEĞİL, OMZUNDA NAAŞLARI DEĞİL,GÖNLÜNDE SADECE BİR ELİF TAŞI!
YAVRUM,YETİM KALMIŞ ÖKSÜZ KALMIŞ KUZUM,YARINIM,FİDANIM,UMUDUM,GURURUM,ŞEHİDİM,DUL KALMIŞ ELLERİ KINALI GELİNİM,BİR YANI ZEMHERİDE DAĞDA OĞLUNA YANAN DİĞER YANI ASKERİM VURULDU DİYE AĞITLAR YAKAN GARİP ANAM, ÖNCE DE VATAN SONRADA VATAN, YASEMİN CANAN İNSAN OLDUĞU İÇİN UTANIYOR ÖZÜR DİLİYOR. YASEMİN CANAN…
Değerli Şairim Anasız babasız yarsız bacısızda yaşanır Vatansız asla! Bitse Mehmetçik Yaseminler var bir değil bin ömrüm olsa Vatan sana canım feda diyorum ve güzel yüreğinden seni öpüyorum şairim Rabbim kuzuların aılelerıne sabır versin duamla....