Bizim seninle şeker dilimizden muhabbet akardı O kara kara kara gözlerimiz nasıl muntazamdı İyi kötü ne varsa severdik seninle............ Şimdi artık ikimizden tek birimiz kaldı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR CAN YALNIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR CAN YALNIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bizim seninle şeker dilimizden muhabbet akardı O kara kara kara gözlerimiz nasıl muntazamdı İyi kötü ne varsa severdik seninle............ Şimdi artık ikimizden tek birimiz kaldı.
kısa ama çok manalı ............tebrikler..........
Bizim seninle şeker dilimizden muhabbet akardı O kara kara kara gözlerimiz nasıl muntazamdı İyi kötü ne varsa severdik seninle............ Şimdi artık ikimizden tek birimiz kaldı.
Kısa yalın ve içten yazılmış Doygu yüklü hüzünlendim kutlarım. Sevgilerimle...
Şimdi sen ikimizden tek birimiz mi kaldı dersin can kardeşim... Yalannnn, hem de kuyruklu bir yalan bu. Öyle olmuş olsaydı ikimiz diye yazar mıydın burada? O sede yaşarken nasıl olur da ikimiz dersin ki... Sen O'sun artık, tıpkı O'nunda sen olduğu gibi... Biz sevda çiçeklerinin son demleri gibi yaşarız aşkımızı. Anlayamazlar ve anlamalarını da beklemem... Herkesin derdi içinde, delisi evindedir, der bizim büyüklerimiz. Sevgimle.
Öyle bir şey bu dizeler.
Kendi canınızdan eksilmiş gibi duygular.
Çok güzeldi... Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.