(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yerleşir dudağa bir uzun öpüş ki o öpüş tam da bitkin gecenin orta yerine denk geliyor – getiriliyor -… Yani dirilme anına… Ya da dirilme isteğinin vücut bulduğu ana…
‘akıtıp saçlarını duyunca ahraz omuzlarında akan yıldız mı ki sesi ne de güzelleşir titreyen soluğumun içinde’
Şiirin ikinci bölümünde dizeler arasında hafif bir kopukluk hissettim gibi – ve bu tabi ki bu bölümün diğer bölümlerle arasında da bir kopukluğa meydan verir - ama tabi bu bencedir… Okunuşu ve şiirin akıcılığı önüne – bence – set çeken bir kullanım var dizelerde… Dizelerin birbiri arasında anlam bütünlüğü açısından, ses uyumu bakımından belli bir kurgu içinde verildiğini maalesef ben hissedemedim…
‘çırpınan söz yitiminin daracık geçitlerinde yitirir anlamını avuntu yüzün aynasında kor kaynaklı içmelere yakalandığında bakış’
Ve üçüncü bölüm, güzel bir sözcük dizilimine sahip olmasından kaynaklı şiirin can alıcı noktası oluyor…
’Sendeleyen düş mü her şey’ yoksa ‘sendeleyen her şey mi düş?’ Bunun ayrımını yapmak lazım bence… Sonrasında gelen dizelerin seyrini bu dizenin dizilimi belirleyecek…
‘… bu düzmece gecenin tersinde sıcak kaçkınken ellere en yakıcı yaşlarla garip bir muamma biriktirir gözleri örtülü…’
Şiirin son dizelerinin güçlü oluşu hüznü bir derece artırmıştır…
“Kayıp nefes…”
“/ karanlığı sürükleyen zaman boyunca gün güneş’ e bulaşık hangi kaçkın gecem çaldı seni…”
Bu iki bölüm arasındaki uyum ilk başta dikkatimi çeken… Kayıp nefes derken şiirden sonra verilen bölüme gönderme yapılıyor… Ve bu göndermeler, şiirin dizeleri arasında – yer yer aksamalara rastlansa da - güzel bir şiirsellik içinde bizlere sunulmakta…
Hiç bir şey olan tek şey ve her şey....o ne ise, avuntuların anlamını yitirdiği yerin uzağında kalabilsek Asya...Geri dönmeler ne zordur ordan...İçime işledim...Sevgiyle...AŞK daim olsun...C.G
sendeleyen düş her şey hiçbir yerde asıl olmayan bu düzmece gecenin tersinde sıcak kaçkınken ellere en yakıcı yaşlarla garip bir muamma biriktirir gözleri örtülü…
kutluyorum şair..
saygılar