(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
değerli anasya...değerli ASYA..öncelikle güzel şiirinizi kutlarım...şiir tadındaydı yine...bakın benim şiirime yazdığınız o kesme işareti azizliğine siz de uğramışsınız...işte ben de şiirimdeki o kesme işaaretini zaten bu çift tırnak işaretini önlemek amacıyla kullanmıştım...teşekkürler...saygımla...
bilirim ki uzaktan uzağa yıllardır takip edersiniz beni,,, ya da ben öyle umut ederim...diyeceğim şu; denemelerim olmuştur bahsinizi, dikkati nazarınızdan kaçmıştır tabikii niye olmasın ki,,,sanırım bu bahsi geçen yazım şekli ibr tarzdır benim için,,,ya dahi varın siz benim beceriksizliğime verin,,,ki; şiirime uğramanız fikrinizi beyan etmeniz tarafımdan önem içerir ki, hiç adetim olmadığı üzere şiirime yoruma teşvik eder beni...yine ve yeniden tavsiyleriniz kulağıma küpedir efendim...
senin -an'larına alıştık şiirine dair belki daha önce de söyledim,hatırlamıyorum,diyeceğim şimdilik şu her bölüm tek bir cümle olarak yazılmış sanki uzun bir cümleyi bölerek sıralamak gibi mümkün olduğu kadar nefes aralıkları bırakmanı öneririm dene..olmazssa bildiğin gibi devam et