(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akşamlar sürükleyip götürüyor günü Gölgesi dokunuyor ıhlamur ağacının ağrıma Diyor ki hışırtısı yaprakların; aşkla soyun ............Akşam ertelerine takılıp gider ömrümün baharları, Akşam ertelerinde kaldı yitik umutlarımız... Akşamın getirdiklerine doymadık, kanmadık... Gölgelerin sessizliğine yama yaptık ayak seslerini... Gün batımından gün doğumuna, Sancılı düşlerde kıvranıp durduk... Kavga eden martı sesleriyle sabahın karşıladığı değil, Sabahı karşılayan bir çift göz olduk... Söz olduk, köz olduk, öz olduk... Bir türlü biz olamadık... Elimizi masaya vurup, yüreğimizi ortaya koyup, Seviyorum ulan deyip, kalamadık. .........Harika dizeleriniz yazdırdı bunları. Teşekkürler sevgili Asya.
Burcum Pzar günümün uğurşu olduğunu söyler ki en büyük yalandır; hayatımın hiçbir Pazar gününü sevmemiştim.
Ben şiirinizden başka Pazar sevmemişim;
"Doymadan büyüyen soluğun tadına Gelmekle gitmek arasında Sen olacağım ya kalan ardına Öldürüp dönerken içimi gün doğumuna Gelip geçeceksen bir Pazar/ ertesine Gelme uyandırıp gideceksen birini düşler gibi
Çoktan ağladı camları göz pencerelerimin, Yeniden döküp ateş fırtınasını üzerime/... gitme... "
bu gün günlerden cuma, hani şu hüznün tatili gelir mi diye beklediğim, bu güne kadar yürüyor ya yanımda, her cumartesi benimle uyanıyor yine pazara kahvaltıda ortak olacağı gibi portakal suyuma... pazartesi yüzümü yıkıyorum, hüznün kravatını bağlıyorum gömleğime, elimde çıkım içinde bir dilim ekmeğim, yine yollarda yüreğim salıya dek yürürüm ben bu umuda çiçek açacak bahçelerimle... salı akşamı batarken güneş çarşamba için dilekler dilerim sabaha güneşe uyanır gözlerim perşembe gül günüm, güllerle kendimi şımartma vaktim... ah bir de gülleri verecek bir gülüm olsa...
yüreğinize sağlık, günlere dair bu güne kadar okuduğum en güzel şiirdi, tebrikler.
Doymadan büyüyen soluğun tadına Gelmekle gitmek arasında Sen olacağım ya kalan ardına Öldürüp dönerken içimi gün doğumuna Gelip geçeceksen bir Pazar/ ertesine Gelme uyandırıp gideceksen birini düşler gibi
Çoktan ağladı camları göz pencerelerimin, Yeniden döküp ateş fırtınasını üzerime/... gitme...
kutlarım içtenlikle ateşle yıkanır zaman diyen şiirinizi çok şiir tadında hayranlıkla okudum
Cumartesi telaşı ve haftasonu güzelliğiyle Cuma'dan gelişini belli eder.
Pazar'ın bitmesinin istenmediği gibi Pazartesi içinde kalmış.Çıkmasın ki Pazar hiç bitmesin..
Ben Kraliçemi seviyorum.
Şiiri eleştirecek kadar usta değilim.
Ama sevip sevmediğimi söyleyebilirim sanırım ...
Ben günlerde Çarşambayı alıyorum ;)
İzninizle,
Gün Çarşamba/
Döndükçe kendine başın ateşi Karınca kıskacı sanki dudak Çoğalırken karanlığın koynunda Tutuşur çırpınan etin sancısı Her şey ne yakın Kapılar boyunca yalnızlık ağrısı Her şey ne de çok uzak Bir sen değilsin yılar sonra yabancı
Kapılar boyunca yalnızlık ağrısı
Her şey ne çok uzak,
Bir sen değilsin yıllar sonra hala yabancı
Bana bu dizeler daha da dokundu,
TEbrik eder. selamlar, saygılar sunarım.