(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gerçek bir düşle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gerçek bir düşle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o benim işte hazırım mutluluğu koklamaya seninle ruhunun en dokunulmaz iklimini pekiştiren gerçek bir düşle ................. sevdaya ve mutluluğa kanatlanmış bir kelebeğin uçmaya hazır hali... öyle bir düş ki gerçeğin kendisiniden bile gerçek...
öyle bir gerçek ki düşler kadar güzel.. v öyle içten bir sesleniş ki, şiirin tamamından bile güzel..
tebrikler şairim.. yürekten kutlarım... ve alkışlarım:):):)::)
... İşte o vakit saçlarına kapılırım öte vakitlerden, dolarken beline kollarlımı rüzgar gibi izinsiz gelip tenime değen saçlarına kapılırım. Gürültülü akarsular gibi gelip alır beni içine.
Oysa içine düşmek için martı çığırışları gibi hep dolanmıştım gökyüzünü…
Gökyüzünde olup bulut olmayı özledim şimdi. Küserdin çünkü, kızardın… Hüzün sevmezdin. Bulutlara hüzün habercileri derdin. senin gökyüzün nasıl anlatsam maviyi tavlamıştı. Ucuna uçurtmalar çocuk sevincini ve gençliğin en pusat uçuşunu taşırdı.
Yetmezdi! senin gökyüzün pürüzsüz şafaklardan kaynaklara serin rüzgarlar taşırdı. Kurumuş su kaynakları tadını alır doğardı serinliğine ve maviliğine…
HER SEVEN YUREGINDE SEVGILER DAIM OLSUN,YUREKLER ACIMASIN HUZUNLERI DUYMASIN,SEVGI DOLU YUREGIN SEVGISINDE YASASIN SEVGILER,HAYATIN YASANMISLIKLARINDA HER GUZXELLIKLER YASANSIN MUTLULUK ASK SEVGI DOLU , SEVGIYLE ASKLA MUTLU ESEN KALINIZ TAM PUAN
hazırım mutluluğu koklamaya seninle
ruhunun en dokunulmaz iklimini
pekiştiren gerçek bir düşle
.................
sevdaya ve mutluluğa kanatlanmış bir kelebeğin uçmaya hazır hali... öyle bir düş ki gerçeğin kendisiniden bile gerçek...
öyle bir gerçek ki düşler kadar güzel.. v öyle içten bir sesleniş ki, şiirin tamamından bile güzel..
tebrikler şairim.. yürekten kutlarım... ve alkışlarım:):):)::)