(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üfrüldüm Seyrelmedim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üfrüldüm Seyrelmedim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Hocam; anlamlar denizinde yine derinliklere dalıp çıkıyoruz sizinle... dilin olanaklarını yine müthiş kullanıyorsunuz; sayenizde, çok şey keşfediyorum, bu şiirde bir şey yakaladım ki olağandışı bir durum, haliyle elimde sözlüklerle şiirinizin başına oturuyorum ve çok dikkatle inceledim ki üçlü dizelerin başındaki ilk sözcükler anlamdaşlar(türdeş, aynı, hemhal,bedel, koşa, yeksan,eş, bilcümle, eşdeğerli), yani şiirin her bir sözcüğü dikkatle incelenmeli, olağandışı bir ustalıkla, büyük bir emekle kotarılmış olduğu kesin... eylülzede olmanız, hapishane deneyiminiz ve her şeye rağmen umudunuzu dipdiri tutmanız çok dikkatle bakıldığında şiire damgasını vuruyor ve ben uzun bir süredir şiirinizi inceliyorum, her okuyuşta anlamlar gittikçe büyüyor... en iyisi burada kesmek... zaten bu şiiri bir kenara ayıracağım ve üstünde çalışacağım!!! Emeğinize sonsuz saygılarımla Üstadım, daha sık yazmanı isterdim ama çok yoğun olduğunuzu biliyorum.
yüreğinin sesi
kal sağlocakla