(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BULUTLARIN ÖTE YANINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BULUTLARIN ÖTE YANINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
s oğuklarda üşüdüm, sözcüklerine sarıldım e vsiz kaldım, sığınak oldu gözlerin v edadan arınmış bir kuşatmaydı d ingin yüreğinin sarmalı a henk ile salınan duygularla n asıl da sürüklendim sevdaya... .............. ......... ..... .. .
söz bitti, şiir konuşuyor şimdi.
seçtim, tam puan.
hüzün perisi..
salina tarafından 8/25/2007 5:39:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
saplanan bir mızrakidi sevdan sökemedim ___s ensiz olmazdı hiçbir şey _______s evdim, çok sevdim ___________b ulutların öte yanında… Yüreğinize sağlık.
Birbirini bulursa iki ayrı kutup (mıknatıs gibi) cazibe çeker... Aşk uğruna savaşan / ölen de şehit... Saklanır özenle bir inci tanesi en müstesna köşede. Birden göze ilişir, İşte o zaman...... Sarar her yanı mutluluk / heyecan, Belki de inceden sızı... Saplanır aşk oku yüreğe, Sevda boyanır kızıla. Yar sarar yürek yarasını… Akrostiş muhteşem. Yüreğiniz var olsun. Tebrikler, Selamlar.
her akrostiş bulutların öte yanını gösteremez.. genelde gergin, sinirli, kaçtı kaçacak bir hava içerisinde olurlar.. ama bu şiir; bir başka olmuş.. tebrik etmek gerek..
e vsiz kaldım, sığınak oldu gözlerin
v edadan arınmış bir kuşatmaydı
d ingin yüreğinin sarmalı
a henk ile salınan duygularla
n asıl da sürüklendim sevdaya...
..............
.........
.....
..
.
söz bitti, şiir konuşuyor şimdi.
seçtim, tam puan.
hüzün perisi..
salina tarafından 8/25/2007 5:39:17 AM zamanında düzenlenmiştir.