(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne hazanı tanır sevda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne hazanı tanır sevda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elinize sağlık. Her şiiriniz bir diğerinin devamı gibi. Sanki hepsi bir bütün. Sevda aynı sevda söyleyen aynı ama hepsinde de aynı duygu yoğunluğu. Yüreğin daim olsun.
boyutları boş verircesine gel çıkalım arşa kurtulup geçmişin travmalarından okşayıp uyuturum benliğimde düşlerini
buna herkesi inandırmak zordur eşsiz düşünceleriniz şiirinize ayrı bir esinti katmış keşke herkes bu şiire anlam verebilecek kadar duygusal ve hassas olabilse ne yazık etrafımızda bunlar sınırlı umarım gelecek için böyle olmaz... saygılar...
Der ki 'Şiir', 'Yürek'; merhamet et bana/bize hayat ! Ben/biz(ler) yalnız olmayalım.. Yalnız olmak değil ki yalnız başına olmak.. Ve sen hayat/zaman bizlere izinsiz ve habersiz olarak verilen ve yine bizlerden izinsiz ve habersiz olarak alınacak olansın.. Yaşattıklarınla yüreğimi acıtan olsan da, her bir gülüşüm yeniden yeni bir hüznümün başlangıcı oluyor olsa da bunlar korkutsa da; hepsine herşeye ve tüm yaşattıklarına rağmen özlemlerim/inandıklarım/umutlarım öyle fazla ki.. Tutunuruz dalındaki tek bir yaprağa.. Yenilmeyecek yürekler yenilmeyeceğim.. İnadına sevdaya/sevgiye inanıp, düşürsen de yüreklere hazan, g/öze yaş; yenilmeyecekler sana! Aşkı/sevdayı tüketmeyenler, yaşayacak/yaşatacak olanlar, ölüme bile meydan okurcasına yenilmeyecek(ler) sana ey hayat/zaman denilen...! Sımsıcaktı dizeler.. Yürekten kopup gelen sözlerin en yalın haliyle kaleme akıp, dökülüşüydü.. Beğeniyle, büyük keyifle okudum.. Daim olsun yüreğiniz/kaleminiz.. Saygı ve sevgilerimle...
harika imgelenmiş akıcı okunası bir şiir serbest şiire gerçekten örnek bir çalışma beğenerek okumanın hazzını yaşadık sayfanızda tebriklerim kalben saygımla.