Devredilmiş kiremitler, ayrı düşmüş yosunu, Kimi rujlu kimi soluk, zayıf almış besini, Gönlü kırıklar atılmış, dinleyen yok sızını, Kastamonu- Safranbolu, rengârenk ton dizini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kastamonu Kiremitleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kastamonu Kiremitleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Devredilmiş kiremitler, ayrı düşmüş yosunu, Kimi rujlu kimi soluk, zayıf almış besini, Gönlü kırıklar atılmış, dinleyen yok sızını, Kastamonu- Safranbolu, rengârenk ton dizini.
Kadir Yeter. TRABZON.
DEĞERLİ DOST ŞAİRİM ŞİİRLERİNİZ ÇOK GÜZEL HARİKA ANLATIMINIZ VAR KUTLARIM SİZİ AŞIK ENVRİYİM DERİMKİ ! ELLERİNİZ YORULMASIN KALBİNİZ HİÇ SUSMASIN. SAYGILAR SUNARIM BAŞARILAR DİLERİM. KONYA İL ÖZEL İDARESİ
Devredilmiş kiremitler, ayrı düşmüş yosunu, Kimi rujlu kimi soluk, zayıf almış besini, Gönlü kırıklar atılmış, dinleyen yok sızını, Kastamonu- Safranbolu, rengârenk ton dizini.
Şairlik zor zanaat. Aktarılan kiremitlerden,ruju silinmiş,kalbi kırılmışları çıkartmak kolay değil. Kutlarım kaleminizi Trabzonlu şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Devredilmiş kiremitler, ayrı düşmüş yosunu,
Kimi rujlu kimi soluk, zayıf almış besini,
Gönlü kırıklar atılmış, dinleyen yok sızını,
Kastamonu- Safranbolu, rengârenk ton dizini.
Kadir Yeter. TRABZON.
DEĞERLİ DOST ŞAİRİM ŞİİRLERİNİZ ÇOK GÜZEL
HARİKA ANLATIMINIZ VAR KUTLARIM SİZİ
AŞIK ENVRİYİM DERİMKİ ! ELLERİNİZ YORULMASIN KALBİNİZ HİÇ SUSMASIN.
SAYGILAR SUNARIM BAŞARILAR DİLERİM. KONYA İL ÖZEL İDARESİ