(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSRAİL ÜSTÜNE LANETLER YAĞSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSRAİL ÜSTÜNE LANETLER YAĞSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ZATEN LANETLENMİŞ BİR KAVİM... Geç gördüm ama dua etmeyi öğreneli beri Filistin'e dua ederim..Ve bu zulüm ben bildim bileli var..Yaşım yarım asır.... Geç kalmış bir yorum olsa da yazmadan edemedim.Tüm kalbimle amin diyor, kaleminiz susmasın diyorum.. Hem ben sizin yorumları defterde bir süredir görmedim sanki.Şimdi forum sayfasında görünce geldim buraya... Slm ve dua ile.. ESRA
Zaman zaman dinlenmeye çekiyorum kendimi Esra hanım.Hâlâ tam anlamıyla dönmüş değilim.Ondan görememişsinizdir. Yorumunuz ve ziyaretiniz için teşekkür ederim..
kocaman kocaman alkışlarrrrrrrrrrrrr allah onlara en büyük gazabıyla muamele edecek yahudi milletinden dost olmayacağını hala anlamayalara taaaa peygamber zamanından tenbihlenmiş ırktır onlar müslümanlara size ne fenalık gelirse bilin ki yahudi ırkından gelir sözünü hatırlayın işte bu son pislikleri dilerim allahtan her türlü bela onların olsun ........... kutlarım şair bu öfkemden nereye çatacağımı bilemez oldum lanett olsun o millete lanet olsun o milletin ardına destek duranlara müslümanın Allahı varr cenneti var onlarda kuru odundan başka bir şey değiller çok şükür müslüman doğduk inşallahta müslüman öleceğiz ......... öfekemden ne yazdımı okumuyorum sürçü lisan ettimse affola şair ........... sen bi harikasınnnnnnnnnnnnnnn ...........
az önce bir yazıya KAHROLSUN İSRAİL/LANET OLSUN İSRAİLE diye yazdım.
ve yine yazıyorum LANET OLSUN İSRAİLE..!!! KAHROLSUN İSRAİL..!!! yaptıkları yanlarına kalmaz diyeceğim ama bal gibide kalıyor. bize de içimiz içimizi yemek düşüyor çaresizce...
görün bakın şimdi iyi dinleyin ve gözlemleyin sağır sultanlar kimdir ortadoğu'nun bal tutan elleri kukla krallar müslüman geçinen soytarılar karıncaların yüreklerinde neyi görsün