En çokta gözlerim sevdi seni Sana aşkla bakan gözlerim Onlarki; Ne senden,Ne sevginden Ne de bakışlarından, Mahrum kalmak istemiyorlar.
Korku sevgidendir derler ya bitanesi; Kaybetmek,kavuşamamak Sevgi için en büyük acı olsa gerek... <>aysegulg<> 16.03.2007
Bazen insan geç tadar sevildiğinin sevgisini...Geç anlar onun bakışlarındaki gizemli,anlamlı,ürpertici aşkı...Yazıktır ki bunu anlamayana...Hani derler ya ’Gönül geç gördü,geç sevdi’...Sonsuzluktur,ebedidir ya sevgi,içten gelen sevgi aslında...Derinden ve hissederek...Ve o sevgidir ki ebedi mutluluğa açılan kapı.Yeter ki bu kapıyı, geçte olsa açıp girmesini bilmek...Ve sonuna kadar o kapıyı,dünyadaki tüm kilitlerden daha sağlam olan kalbimizdeki eşsiz sevgiyle koruyabilmektir.İşte bu hislerle,seni seviyorum bitanesi.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BitAnEsİNe... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BitAnEsİNe... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sade ama sürükleyici
sevgilerle kalın