Bilmezler ki; Susarken, içimi döktüğümü Bilmezler ki; Nefes alırken, ölümü yaşadığımı Bilmezler ki; Buz gibi suda alev alev yandığımı Bilmezler ki; Sadece dudaktan güldüğümü Bilmezler ki; Adımın gül değil, sol olduğunu <>aysegul<>
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLMEZLER Kİ; şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLMEZLER Kİ; şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİLMEZLER Kİ; Bilmezler ki; Susarken, içimi döktüğümü Bilmezler ki; Nefes alırken, ölümü yaşadığımı Bilmezler ki; Buz gibi suda alev alev yandığımı Bilmezler ki; Sadece dudaktan güldüğümü Bilmezler ki; Adımın gül değil, sol olduğunu <>aysegul<>
yuregine saglik aysegul kardesim
bu isim benim icin cok ezeldir ))) ( aysegul yani )
en kucugumun adidir... insallah avukat olacak bakalim gurbet ellerde ...
Bilmezler ki; Nefes alırken, ölümü yaşadığımı Bilmezler ki; Buz gibi suda alev alev yandığımı Bilmezler ki; Sadece dudaktan güldüğümü ... çok güzeldi...yüreğinize sağlık...
Çok güzeldi, sevgili Ayşegül.Yüreğine sağlık, boşuna dememişler;" Sessiz görünen insanların sessizliğine aldanmayın aslında söyleyecek çok sözleri vardır," diye tabi anlayana.Yani, sükut ikrardan gelir gibi bir durum...Beşden, beş puan....
... Bilmezler ki; Susarken, içimi döktüğümü Bilmezler ki; Nefes alırken, ölümü yaşadığımı Bilmezler ki; Buz gibi suda alev alev yandığımı Bilmezler ki; Sadece dudaktan güldüğümü Bilmezler ki; Adımın gül değil, sol olduğunu .... Gönlünüze sağlık...
Bilmezler ki;
Susarken, içimi döktüğümü
Bilmezler ki;
Nefes alırken, ölümü yaşadığımı
Bilmezler ki;
Buz gibi suda alev alev yandığımı
Bilmezler ki;
Sadece dudaktan güldüğümü
Bilmezler ki;
Adımın gül değil, sol olduğunu
<>aysegul<>
yuregine saglik aysegul kardesim
bu isim benim icin cok ezeldir ))) ( aysegul yani )
en kucugumun adidir... insallah avukat olacak bakalim gurbet ellerde ...