asrın sözlerine konu eylemiş kendini ferhatın şirine sonu gelmeyen mısraları gibi mecnun çölün ortasında vaha kurmuşsa yarin bakışıyla ve o su içilmişse cana can katarcasına bu özlemdir işte
özlem benliğini harcadı gece uğruna ya da kırbaç darbesine gebe kaldı sokağımda kadınım yatağı kabir say koynun için yüzüm öksüz kaldıysa
bilirmisiniz// özlemin gurbet kuşları vardır ovamda kurak çatlamış kanatları süzülür toprağıma sadece suretin yarsız vakitleri için konaklar sevdam korkma onların tek derdi hasret yaşamda
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yak bağrımı özlem sana yakışırsa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yak bağrımı özlem sana yakışırsa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AMANNNNNNNNNNNNNNNNNNN BENİM SEVDA KUŞLARIM GELMİŞ HELE DİYORUM BU KUŞ SESLERİ NERDEN GELİYOR DİYE MERAK ETMİŞTİM OYYYYYY CANLARIM ABLANIZZZZZ KURBANNNNNN OLSUNNN:)))) CANIMSINIZ YA VALLA SİZLER HEP BÖYLE NEŞELİ HEP BÖYLE KALIN OLURMU BİTANEM BAYILIYORUM SİZE OĞUL BAKLAVAYI İYİ AÇ TMMI YUFKASI İNCE OLSUN CAN KIZIM BİTANEM YOK BEN GÖZLERİMİ KAPATTIM MEREK ETMEYİN:))))) DEDİM SİZE GİDİYORUM DİYE CANLARIM ÇOK GÜLDÜRDÜNÜZ BENİ İNAN ÇOK SEVİYORUM İKİNİZİDE SİZLERİ TANIMIYORUM AMA O ABLAM DEMENİZ YETİYOR SAKIN BİDAHA BANA KURBAN OLSUN KARDEŞİN DEME ABLAM KIYAMAM SANA BİTANEM SİZLER GENÇSİNİZ BEN YAŞLIYIM BİTANEM BEN KURBAN OLAM SİZE. SİZDE İYİKİ VARSINIZ BEN SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM HADİ BEN GÖZLERİMİ KAPATIYORUM VE GİDİYORUM KAPIYIDA KAPATIRIM MERAK ETMEYİN OLURMU.)))))))))))))))))))))))))
aman basıldık aşkım ablama hep senin yüzünden:))))
hoşgeldin ablam sen varya öldürüyorsun beni gülmekten:)))) kurban olsun sana kardeşin iyi ki varsın şeref kattın sayfama dularınla seni çok seviyoruz sakın unutma...........
doluyor içime zehir misali
eyer yoksan
öldür beni kancık eşkiya gibi..
hasretlik zor, çekilmez...allah hasret bırakmasın sevdiceğine...
tebrikler dost.saygı ve sevgiyle...