(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH DİYELİM ALLAH! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH DİYELİM ALLAH! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair kardeşim müsedenle dostum diye hitap edeceğim çok temiz kalplı ve tatlı yüreğin var. Şiirlerin, benim şiirlerimie yaptığın yorumların varya harika. SEN ÇOK TATLISIN. Allah sana daha da tatlılıklar verisn. Güzel yorumana teşekkür ederim. Selamalar, sevgiler, saygılar, hayırlı ramazanlar...
Değerli dost mesajların güzel. Sesine kulak veriyorum ve seni çok ciddiye alıyorum. Bir kaç şiiri seslendierme gayretinde bulundum. Sayın Mehmet Ali Usal Bey bu vesile ile saygılarımı, sevgilerimi, selamlarımı arz ediyorum.
Değerli Usta kardeş sayfama hoş geldiniz, sefaler getirdiniz, sayfamı ve beni onurlandırdınız. Kıymeti yoruma teşekkür eder sevgiler, selemelr, saygılar.
Terk edip korkuları, Allah diyelim Allah! Bırakıp kuşkuları, Allah diyelim Allah!
İman ile coşarak, Hedeflere koşarak, Dinimize yapışarak, Allah diyelim Allah!
Gönlü aşkla yakarak, Umutlarla bakarak, Engelleri aşarak, Allah diyelim Allah!
Dostu dosta Ulayıp, Has bahçeyi sulayıp, Yaşlı gözle ağlayıp, Allah diyelim Allah!
Beddualar almayıp, Hiç kimseden yılmayıp, Haktan uzak kalmayıp, Allah diyelim Allah!
ALLAH YAZAN KALEMDEN OKUYANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN ANLAMLI GÜZELDİ ŞİİRİNİZ ALLAH KALBİNİZDE NURUNU DAHADA ARTIRSIN..ALLAHA EMANET OLUNUZ DUA İLE KALINIZ..
gelişimiz ondan gidişimiz onadır ne güzel bir şiir olmuş severek ve şükrederek okudum . Allah dememize sebep olan bu çalışman istikbali pak gösteriyor. kutlarım.
Aziz dost, değerli arkadai, segili kardeş. Evvala selam, sevgi ve saygılarımı sunarım. Yorumuna teşekkür eder, sayfama şan ve şaraf verdiniz, şahsımızada onur verdiniz. Selam ve dua ile. AEO
Beddualar almayıp, Hiç kimseden yılmayıp, Haktan uzak kalmayıp, Allah diyelim Allah! Yüreğine sağlık hocam.Malezyalı dostun da dediği gibi bu tarz şiirleri bekliyoruz
Saffama hoş geldiniz. Değerli dost sayfamı şereflendirdiniz beni onurlandırdınız. Sizi selamlıyor sevgi saygılarımı sunuyorum. Günleriniz hep güzel olsun.
Bir kez Allah dese aşk ile lisan, dökülür cümle günahlar misli hazan. s.çelebi.Yüreğinize sağlık cemalettin hocam.Rabbim devamını damıtsın kaleminizden.başarılarınızın devamını dilerim. saygılar.
kizilbaba tarafından 5/22/2010 11:03:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
emeğinize, yüreğinize sağlık. çok güzel bir şiirdi. severek okudum. Allah diyen gönlüne gurban. Yüce Allah ne muradın varsa versin. tebrikler. teşekkürler. saygılar. selamlar. sağol. var ol.
Beddualar almayıp, Hiç kimseden yılmayıp, Haktan uzak kalmayıp, Allah diyelim Allah!...DOST EYVALLAH VAR OL SAĞ OL HARİKASIN KUTLAR TEBRİKLER EDERİM...ESEN KAL...
Herkes Allah demeli. Herkes Allah desin ki Allahım yardımcımız olsun. Biz bu şiirinizi okuyunca buradaki 10 arkadaş belki yüz defa Allah dedik. Allahım yardımcımız olur inşaallah. Sayın hocam Allah diyen diliniz var olsun. Allahım Allah diyen bu kulunu affeyle. Onu maddi ve manevi bakımdan zengin eyle. Bu Allah aşığı kulunu her türlü hastalıktan ve musibetten moru. Bu kul dosdoğru bir kul. Saygılar Cemal hocam şiirinizden dolayı. Bu tarz şiirlerinizi yine bakliyoruz. Malezyadan saygılar. Selamlar.
Aziiz dostlar öncelille şahsınızla Malezyada bulunan tüm müslüman kardeşelere selamlar. Aziz dost yorumu okudum çok mutlu oldum. Allah cülemizi affetsin. Dünya malı dünyada kalır. Allah hesabı verielemeyen zenginlikten korusun. Orada buluna on arakadaşa selamlar. Günlünüz ve kalbiniz ALLAL aşkıyla dolsun. Sizleri Allah rızası için sevdim. Selamlar Sevgiğlae Saygılar. Aziz Dostlar.
Aziiz dostlar öncelille şahsınızla Malezyada bulunan tüm müslüman kardeşelere selamlar. Aziz dost yorumu okudum çok mutlu oldum. Allah cülemizi affetsin. Dünya malı dünyada kalır. Allah hesabı verielemeyen zenginlikten korusun. Orada buluna on arakadaşa selamlar. Günlünüz ve kalbiniz ALLAL aşkıyla dolsun. Sizleri Allah rızası için sevdim. Selamlar Sevgiğlae Saygılar. Aziz Dostlar.
Aziiz dostlar öncelille şahsınızla Malezyada bulunan tüm müslüman kardeşelere selamlar. Aziz dost yorumu okudum çok mutlu oldum. Allah cülemizi affetsin. Dünya malı dünyada kalır. Allah hesabı verielemeyen zenginlikten korusun. Orada buluna on arakadaşa selamlar. Günlünüz ve kalbiniz ALLAL aşkıyla dolsun. Sizleri Allah rızası için sevdim. Selamlar Sevgiğlae Saygılar. Aziz Dostlar.
Dostu dosta Ulayıp, Has bahçeyi sulayıp, Yaşlı gözle ağlayıp, Allah diyelim Allah!
Beddualar almayıp, Hiç kimseden yılmayıp, Haktan uzak kalmayıp, Allah diyelim Allah!
Yerdeki ve gökteki canli cansiz tüm varliklar Allah derken biz insanlar ne yazikki Allahi unutuyoruz. Allahi her an hatirlamamiz gerektigini anlatan güzel siiri yazan degerli sairi gönülden kutlarim.AEO ALLAH ALLAH ALLAH