(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** ÖLDÜN KALBİMDE *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** ÖLDÜN KALBİMDE *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Huzunlu bir siirdi Elif hanim sinaniyoruzdur mutlaka lakin biz mi karsimizda ki mi orasini Allah bilir aldirmayin hayat devam ediyor sevgi ve guzellikler icinde kalin saygilar
Güzel ve neşeli bir şiir...Fakat ben buna çok güldüm...Aşk kalbe gömülüyorsa sevgi vardır,değil mi? Keşke bana da aşkım böyle bir şiir yazsa anılar içinde pırlanta olurdu.Niçin?Çünkü kalbe gömülmek çok güzel...Kutlarım.
:((( yok yok çıkıp gitsin bence... ama sizde haklısınız sevgili (HUZURCAN) kalbe gömülmek çok güzel olsa gerek...teşekkürler güzel yorum için...selam ve saygımla...
Her ne kadar öfke ve inatla kararlılık göstersede yürek sanmıyorum ki unutsun,ama dinsizin hakkından imansız gelir derlerya kıymet bilmeyeni yürekten söküp atmak ve üstüne en alasından gül fidanı dikmek belkide en iyisidir!çok çok güzel mağrur dizelerdi tebrikler şairem daimi başarı dileklerimle selam sevgiler...
Madem unutulmak istedin, o halde gömüldüğün kalpte çürü..! Nasılsa yeni biri de yerini alır..! .......... Kararlı,öfke dolu ama çıkarıp atamıyacak kadar kalbinde taşınan bir aşk.. Çok güzel,duygu dolu dizeler.Kutluyorum sizi,dostlukla kalın,sevgiler.
Parmak izlerinde dilsizse bu aşkın cinayeti Ve saklıyorsam ödünç alınmış bir şimalin yüreğimdeki hançerini Sana hiç yakıştıramadım diye sevdamın katilliğini YASEMİN CANAN.. Merhaba yasemin çiçeklerinden kutluyorum güzel yürekli şairimi sevgimle saygımla...
Kalbime gömdüm seni, Hem de en kuytu bir köşesine... Şairem Dizelerin yüreklerin içindeki sevginin adı olsa gerek bence.... Hani olur ya Bazen sindiremediklerimizi saklarız dilimizin altında,bir dokunulsada bin ah etsem dercesine bekleriz...Bir dokunulmuş bin değil kısa ve özetli bir ah etmişiniz... Nedir bu kininiz.? (Bence unutulmayacaklara) KaLbe gömülen sevgi unutulmak için gömülmez ama demi... Yıllar geçsede ruhun bedeninden ayrılmadıgı sürece sürünür durur bu kalp sende oldugu sürece... Tekrar Etmek istiyorum... Sürünür durur bu kalp sizde oldugu sürece..... ...Şiiri yazan/ı ve yazdıran duyguları içimden Alkışlıyorum. En derin saygı ve kalbi sevgilerimle Fırat Efe Polat.
hüzünlü fakat düşündürücü bir şiirdi, duygu harmanıyla yoğrulmuş, teşekkürler, tebrikler, saygımla bu arada trafikle ilgili bir dostumun şiirine yaptığınız yorumdaki o aile kazasında hayatlarını yitiren değerli aile yakınlarınıza Allah rahmet eylesin,başınız sağolsun,Allah sabırlar versin, mekânları cennet olsun inşallah, saygımla...
DOĞRUSU ÇOK HAZİN BİR OLAY VE ACI, İNŞALLAH SON ACINIZ OLUR HATIRLATTIĞIM İÇİN DE ÖZÜR DİLERİM AMACIM SADECE PAYLAŞMAKTI ACINIZI DEPREŞTİRMEK DEĞİL,SAYGIMLA,SELAMLAR...
çok teşekkürler sevgili hocam, ama bu olay yeni değil çok önceydi kaza denilince hep aklıma geliyor o nedenle yazdım, malum 20 yıl çocuk sahibi olmak için hastane hastane dolaş ve tedavi sonucu düyaya gelen çocuk 5 yaşında kazada can versin...anne ve baba perişan olmuştu... sonradan bir daha çocuk sahibi olamayınca evlatlık bir erkek çocuk aldılar...üstelik ölümüne sebep olan da yine bir akrabamız... Allah sizden de razı olsun duyarlı yüreğiniz için... hep sevgi ve saygı ile kalınız...
ooo, hoşgeldin değerli arkadaşım nereydin epeydir yoktun ama hep aklımdaydın... şiire gelince intikam diyelim ? madem bende yok olmayı tercih etti bende onu yok etmeye çalışıyorum tamamen...
benden korkulur mu bilemem... yok yok aslında biliyorum korkulur !
bazen öyle olmak lazım ama hakeden karşı...
güzel yorumunla renk kattın sayfama sevgili kül_grisi...
Çok keyifliydi belki de!.. -----------------------------------------------
...ÖLDÜN KALBİMDE......
"CANININ İÇİNDE BİR CAN ALMAK" SEVEN BİR İNSANI BİLİRMİSİN Kİ NEYLER, KANINI ZEHİRLERKEN SENİ DE ZEHİRLER !!!... UZADIKÇA UZAR ALABİLDİĞİNE SENDE, ONDAN SONRAKİ GÜNLER.... VE DÜŞÜNÜP DURURSUN UZUN GECELER BİR GÜL'LE BAŞ EDEMEZKEN ÜSTELİK SEN GÜL FİDANLARI DİKECEKMİŞSİN ÜSTÜNE O DAHA DA BETER ?! GÜN GELİR ONLAR DA SENİ YAŞADIĞINA BİN PİŞMAN EDER ! KÖKÜ ALTTA KALINCA O'NUN DAHA KÖTÜ, ÇİÇEĞİ TOPRAK ÜSTÜNDE YÜREĞİNİ SEYRAN EDER.... ANLAYACAĞIN KURTULUŞ YOK O GÜL'DEN SANA BİNLERCE GÜL DİKSEN YÜREĞİNİN BOŞALAN KISIMLARINA O "İLK GÖZ AĞRISI" SENİN RUHUNU TALAN EDER !!?? BİRDE ŞUNU ASLA UNUTMA ??? "GÜL KOKLANMAZ GÜL'ÜN ÜSTÜNE" DERLER O ZAMANDA SEN AĞLARKEN HERKES GÜLER !!!!!.... -------------------------------------------------------------- BUNU DA HATIRLASIN SEVENLER ???.................... BU GÜZEL ŞİİRE SONSUZ TEBRİKLER !!!!!..................
Onatça tarafından 6/22/2010 10:05:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
O YORUMU SİZ HAK EDİYORSUNUZ DİYE YAZIDIM BEN ŞİİR DE KIVRAKLIK VE İNCELİK VARDI !!................... " GÜL" ÜZERİNE DEĞİŞİK TÜR DE BETİMLEMELER......... BİR İNSANIN RUHU ANCAK ÖYLE DUYMAKLA TERLER !!. TEKRAR TEKRAR TEBRİKLER !!!!!!!!!!!.....................
sevgili ''onatça'' o kadar güzel yorumlar yazıyorsunuz ki hayran kalmamak mümkün değil...aslında tüm yazdıklarınızı bende kalbinden tamamen geçirmiştim, çünkü esas gerçek bu yazdıklarınızdr...yani farkındayım işin aslının...evet, unutulmaz eminim belki de yürek yangınından böyle bir şiir yazmışımdır...gül üstüne gül koklanır belki ama her birinin kokusu farklıdır. kimse kimsenin yerini alamaz... çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için... her daim sevgi ve saygı ile.
merhaba bitanem çok güzel bir şiir okudum bitanem güzel yüreğin dert görmesin dilerim canım benim ne güzel yüreğin sesini dinleme çokgüzeldi bitanem sevgi ile kal hoşçakal
evet haklısın sevgili gülsüm hanım, harbiden zor unutmak ya, neyse zamanla olur taikii o da, gerçi izleri muhakkak kalır yinede... güzel yorum çin çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım. hep sevgi ve saygımdasın...
Duygu dolu bir yüreğin değeri bilinmezse,ne denilebilir ki.Söylenecek kelimeler hep hüzne çıkar sonuçta.Hissettiren,anlam dolu ve çok güzel bir şiirdi.Tebrik ederim değerli şairem.Sevgilerimle..
can dostum çok güzel bir şiir okudum.... ama sankı isyan var aşka sevgıye sevgiliye... ama çok anlamlı dizelerdi...kalemini kutluyorum... emeğine ve o güzel yüreğine sağlık... sevgı ve saygılarımla....
ne demeli bilmemki canısım kıymet bilmeyene daha nasıl söylene bilirki yürek yangını aaslında sadece şunu yapabilsek sorun kalmayacakta sadece sevmeyeceksin onların yaptığı gibi hevesin geçene kadar çünkü bu millet buna layık sevilmeye değer verilmeye ve gerçekten gözlerinin kör olmasına layık değiller kalbine gömme tarihe göm cananım ancak kurtulursun bu acıdan ..................
Şiirin her satırında sitem gizli bir kin sezinledim evet belki onu yüreğinizin bir köşesine gömmüşsünüz ama gömmüş olsanızdan anılardan ve yaşanılanlardan kaçış yoktur hani derler ya çivi çiviyi söker belkide doğru ama çekilen çivinin yerinde kocaman bir iz var ve onu kapatman imaknasız kısacası giden herkes senden çok şeyler alıyor bazen yaşama sevincini bazende tüm hayallerini umarım hep mutlu olursunuz, kutlarım kaleminiz daim ve dik olsun...
Onu kalbinize gomerken aslinda kendi uzerinize toprak atiyorsunuz...O bir siz bin oluyorsunuz...
KI bir olu en fazla kac kere gomulur ki ben her gun gomuyorum o her saniye hayallerde anilarda canlaniyor onu oldurup gommek intikam aldigini dusunmek hala seviyor olmandir...
Olu sevdalari hergun gomenler icin guzel bir siirdi TEBRIKLER...
kurşun derine inmişse çok acıtır, evet ama, hep onu düşünerek hayatı öldürmeye de değmez, madem sevgini hak etmemiş, bırak gitsin ve sende geleceğe bak, aksi takdirde o, siz hayatınızı onu sevip düşünerek geçirdiğiniz için gururlanacaktır sadece...başkada bir işe yaramayacaktır... ama karar sizin tabikii...başkalarının böyle demesi kolay gelir bi de...
ŞİİR KALEMİNİZDEN AZDA OLSA SİTEMKÂR, GÜZEL VE ANLAMLI BİR ŞİİR OKUDUM...İNANIN BAZEN HAK EDENE YAZILMASI GEREKİR DİYORUM...ŞİİR YAZAN YÜREĞİNİZE SELAM VE DUA...SAYGILARIMLA.
intikam dizeleri okudum yüreğe gömeceksin hemde en derinine ondan sonra sanmaki sevdiğimden dir diyeceksin... vallahi şairim bana pek uymadı desem... düşünce uymasa da güzel bir şiir okudum kutluyorum elif hanım her dem saygımla.
Yüreğine sağlık Elif hanım bakıyorum da sizde benim gibi hüzün dolu şiirler yazıyorsunuz.Her ne kadar duygusal olsada çok güzel ve anlamlı bir şiir okudum.Ellerinize sağlık.Saygı ve Selamlarımla
yaww, biraz içimizi dökelim dedik, madem kalbimize gömmüşüz demek ki hala bizde değeri çok büyük aksi olsaydı hiç içeri girmesine izin vermezdik değil mi dost :) kedi ulaşamayacağı ciğere mındar dermiş ya, o hesap gibi aslında...:)
evet, hak edene gereken cevabı vermek gerek, demiş sevgili ''zaralıeren'' amaç da bu zaten...madem unutulup yok olmak istemiş bende gömmüğüm yerde onu çürümeye bırakırım, bir daha gün yüzüne çıkarmam :)
......................................... Saygı ve selamlar.