(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAK AŞKIYLA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAK AŞKIYLA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hak aşkıyla akan su gönlü taşırmış da serinliği bize kadar gelir..susayan suyu aradığı kadar su da susayanı ararmış ya (Mevlana Hazretleri) gönlünüz daha da dolsun taşsın inşallah. sevgi ve saygılarımla
Ben bir aynayım Asıl yansıyan sizin ışığınız Siz koca bir derya Ben gökten düşen damla Kana kana içtim deryanızdan Bir küçük cezve su kattımsa Ne mutlu Kavuştum büyük mutlukluk ummanına.
selam güzel şiirinizi tebrik edrim MEVLAM yeryüzünü susuz koymasın güzel şiirinize tam puanımı verdim ayrıca sayfanıza bir kucak ısparta gülü bıraktım. kabül buyrun. sevgiler
şiiriniz çölde susuzluktan kavrulmak üzere olan bir adamın birden gürül gürül yağan bir yağmura tutulması gibi geldi gerçek şiire hasret olan yüreğime.
hak aşkıyla yazılan şiirlerin tadı bir başka oluyor gerçekten de.
şiiriniz hem susuzluğumuzu giderdi, hem güzel, naif ve nazik bir anlatımla memnun eylei bizi.
siz sadece şair olamazsınız belli ki aynı zaman da gönül adamı, hatta belki de din ve tasavvuf adamısınız da.
her ne olursanız olun, nerede hangi görevle iştigal eyliyorsanız eyleyin hiç mühim değil.
bence mühim olan şiiriniz ve şiirinizdeki YUNUSVÂRİ SÖYLEMİNİZ.
o kadar güzel ki etkilenmemek mümkün değil.
hayalleriniz yoğun.
duygularınız zengin.
fikirleriniz sağlam.
inancınız kavi.
Allah yardımcınız olsun.
her daim şirli, her daim şiirle kalın.
sizin ilahi tarzına yatkın bir diliniz var.
İslami ilimlere meyliniz ve bilginiz var.
bizim de size saygımız var.
Allah yardımcınız olsun.
şiirde gazanız mübarek olsun.
tebrikler.
teşekkürler.
aygılar.
selamalr bu garip Haldun'dan sana.
sen de başarılar dile bana.
selamlar....
haldunbakır tarafından 5/15/2010 11:57:59 PM zamanında düzenlenmiştir.