(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIN SULTANINI BUL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANIN SULTANINI BUL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vallahi ustadım, Yunus misali yazıyorsunuz. Yedi heceye büyük bir mana derinliği sığdırmışşsınız. Şiirleriniz gerçekten harkulade. Hepsi çok tatlı ve hezur verici. Başarılarınızın devamını dilerim.
İnan kardeşim ben size kaç defa mesj yazıp sayfama miasfir olmanı istemiştim. Elhamdülillah bu gün oldu. Senden bu yorumları olmak bana güç vereir. Birde yazdığım gibiyim. Gerçek hayatımdan nakşediyor onlar. YORUMLARINA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM senii müsadeiz varsa gönül sayfama dost yzıyorum. Favorime alıyorum. Selamlar, sevgiler, sayguılar..
Allah aşkı ar olmaz, Mümin kalbi dar olmaz, Her dilberden yar olmaz, Canın sultanını bul.
Açtı güller, oldu yaz, Bülbül eder ona naz, Ne kadar ararsan az, Canın sultanını bul.
Yardan sana gel olur, Anda saadet olur, Gönülde bayram olur, Canın sultanını bul.
Nefis, şeytan düşman bil, Gönülden sen pası sil, Masivadan kurtul dil, Canın sultanını bul.
Can Sultanı Eren’dir, Kula himmet verendir, Hak yolunu bilendir, Canın sultanını bul.
Koyma gönüle kara, Düşersin sonra dara, Git Cemal durma ara, Canın sultanını bul.
Degerli Cemalettin abim siirlerine arada bir bakiyor bazilarini tekrar okuyorum digerlerindede oldugu gibi bu siirinizde de bir arayis sultanlarin sultanini ,üstünlerin üstününü arayis var dilerim ki her müminin kalbi o gercek sultani bulur.Yüreginize saglik degerli dost
Değerli dostum ne söylesem bilemiyorum. Gölümdeki yerin sevgin, muhabbetin çok büyük. çok derin Allah eksiltmesin. artırsın. Sizede aynı ölçüde versin. Şiirlerini okuyarak, sayfanı ziyaret dererek, resimlerini inceleyip yorum yaparak dost hasretini gideriyorum. Selamlar, sevgiler, saygılar...
Değerli kardeşim inan bende senin o nefis hak kokan şiirlerini zevkle okuyorum okuyorum gerçekten çok beğeniyorum ve yenilerini heyecanla bekliyorum. Şiirlerinde ve şiirlerimde bir ortak arayış var. O da istediğim haktır benim. Yüreğine, diline, günlüne ve kalemine sağlık değerli aziz dost. Sevgiler, selamlar, saygılar