Güneş bir başka doğacak bugün canım Daha parlak Daha sıcak Daha bir anlamlı. Nedeni, ANNELER GÜNÜ olması... Sabahtan bir başka atıyor Çırpınıyor kalbim İnan eriyor, yanıyor İnliyor için için... Herkes sevinirken üzülüyorum Annem yok, Hak’a yürüdü küçükken... Onun için yanıyor derinden, Bugün ANNELER GÜNÜ... Sevgiye aç büyüdüm, Yaşadım...Hep aradım, Ağladım sevgi için ömrümce, İşte bu gün, Yine, o günlerden bir gün. Çünkü, annemi çok özledim... Andım, yad ettim, aradım... ANNELER GÜNÜ bugün. Üzgünüm, hasretim, yanlızım Bu duygumu paylaşacak kimsem yok. Çevreme bakındım Aradım İstedim gün boyu... Size geldim can dostlarım. Bugün, ANNELER GÜNÜ... Kutlu olsun hepinizin bu günü. Ne olur koşun annelerinize Sarılın boynuna Saatlerce ayrılmasın kollarınız Koyun başınızı onun göğsüne Dinleyin çarpan kalbini... Ellerini bir değil, iki değil, üç değil Sayısızca öpün... Öperken beni de düşünün Öpün benim için de... Kalbinizin sesini duyurun ona.. Kollarında titrediğinizi hissettirin Bilsin, yaşasın, duysun... Ne kadar sevdiğinizi Yudum yudum hissetsin. İki damla yaş düşerse eğer ellerine, O damlalar benimdir bilin. Anneler gününüz kutlu olsun hepinizin Sonu gelmesin sevgilerinizin Bu gün ANNELER GÜNÜ... Sevgilerimin sizinle olduğunu bilin Anneler kalbinin Sizinle dolu olduğunu bilin... Nice anneler gününü sevgiyle görün.. Tüm annelerin seven kalbine Kalbimle nice yıllar dilerim Gününüz mutlu, Ve de kutlu olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNELER GÜNÜ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNELER GÜNÜ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
CAMLARIN BUĞUSUNDA AĞLAYAN KÜÇÜK BİR PARMAK UCUDUR ŞİMDİ HAYALLERİM. GELMEYECEK BİR KADIN SİLÜETİNİ BEKLER DURUR BİÇARE YARINSIZ GÖZLERİM. NE ZAMAN UZAKLARDAN BİR SES DUYSAM İRKİLİRİM SUSKUNLAŞIR ŞİİRLERİM. KALEMDEN SÜZÜLEN BİR ÇOCUĞUN SON DAMLA GÖZYAŞINDA O AN ÖLÜR GİDERİM... ecedemet...
Sevgilerimin sizinle olduğunu bilin Anneler kalbinin Sizinle dolu olduğunu bilin... Nice anneler gününü sevgiyle görün.. Tüm annelerin seven kalbine Kalbimle nice yıllar dilerim Gününüz mutlu, Ve de kutlu olsun... çOK NEFİS ŞİİRNİZİ KUTLADIM SELAMLA DOST ŞAİR.vAR OLA YÜREĞİNİZ