(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyaza Kara Leke şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyaza Kara Leke şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
can dostum harıka çok güzel dizeler okudum... emeğine ve o güzel yüreğine sağlık...kutlarım... yazan kalemin susmasın daim olsun.... can dostum tebrik ederim.. sevgiler selamlar yolluyorum........
her şart ve durumda onun gelmeyeceğini bile bile, incineceğini bile bile yinede onun istediği gibi yaşamaya, sevdiği şeyleri yapmaya çalışan ve umutlarını yitirmemek adına dimdik ayakta duran sağlam güçlü bir yürek...
........... bil... işte yokluğun böyle beyazlar içinde kara bir leke
:) :) :) :)
ben,bu sayfada şiir içre şiir okumaktan asla bıkmam,diyorum.. ve her defasında haklı çıkıyorum..nedense :) üç muhteşem şiirdi yine.. üçüncüsü gökkuşağı gibi ağdı yüreğime.. kutlarım.. sevgim ve saygımla..
bil... işte yokluğun böyle beyazlar içinde kara bir leke .......... çok güzeldi..sevgi kelebegim benim..kutluyorum en kalbi duygularımla..slmlar şiir yüregine
EMİNEM(bu arada emine en sevdiğim arkadaşımın adı.... dostluğumuz taa ortaokul sıaralardan beri sürüyor... aynı sırada aynı sınıfta aynı okulda yıllarca yanyanaydık ve hala devam eden düşman çatlatan dostluğumuz var:))
hangi bölümü alıp yapıştırayım karar vermedim ... her satırı öylesine güzel ki... yazıyorsun kardeşim... olay bu... kutlarım sevgilerimle:))
en ucube tohumunun açtığı beyaz gülde yenilecek gençliğim ve çimlerime yaban gülüşler düşecek
bil... işte yokluğun böyle beyazlar içinde kara bir leke
yok olmasın düşmesin beyazlara kara leke hep güzel olsun umutların ve yarınların sevgimdesin her daim gelincikler zamanı bıraktım sayfana kıp kızılından
işte yokluğun böyle
beyazlar içinde kara bir leke "
uğur böceği nasıl da yakıştı dizelere...saygı ile..