bir göktaşı misali düşmesini o kadar isterdim ki düşecek her neyse döşüme... şöyle sarsıla sarsıla hissettirse kendini bende ve ben de hançeremi yırtarcasına haykırsam, desem ki; “hoş geldin aşk!!!” ve ses değse sesime, “hoş bulduk” dese, masmavi. yürekten yüreğe aşk gider sedası dilde olan yar..! nasıl gelmez, nasıl ışımaz? nasıl şölene durmaz yıldızlar? nasıl ateş sunmaz yüreklerimize güneş? ay nasıl sarmalamaz yüreklerimizi? nasıl düşmez avuçlarımıza yıldızlardan zılgıt zılgıt çiçek kıvılcımları? nasıl kokmaz sen gibi rüzgar..? gözlerinin uydusuyum aşk güzergahında yar. hüzün erisin koyaklarında sevgimizin huzur doğsun gözlerinden güneşin yükle omuzlarıma ayak seslerini ayrılıkların ben onları uçurumlara sunarım birer birer seni alırım koynuma saçlarına dolanırım alev alev teninden alırım titrekliğimi aç bana yüreğini sevgili şavkıyan ayı karşılamak istiyorum istiyorum ki erisin baharında yüreklerimizin aşk ve coşsun gönüllerde. bitmesin ayak izlerinde ayrık otları Yağmur damlasın dudaklarına Tenime düşsün dudaklarından alevler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN ÇİÇEK KIVILCIMLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN ÇİÇEK KIVILCIMLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zikretmiş olduğunuz o isimlerin tamamı birer altın damlası. hepsine buradan en kalbi selam, sevgi ve saygılarımı arz ediyorum. dostları yad etmeme vesile olduğunuz için size ayrıca çok teşekkür ederim.
Yapı olarak biraz farklı ama içerik kıpır kıpır.
Geçte gelse aynıdır aşk. Uzun gecelerin sabahı farklı mı?
Kutlarım.Nesire ağırlık verdiğim için şire fazla vaktim kalmıyor. Aslında nesir için bile vaktim çok az.
Selamlar.