geceydi... hüznü silerken gözlerimden gözlerin, teninde yanıyordu ellerim. ellerim yanıyordu, güller yanıyordu, tenin yanıyordu aşk kokuyordu saçların gecenin mahremini gölgeliyordu kirpiklerimiz ve ben nefesini soluyordum. seni yudumluyordum kadehlerinde aşkın... katran karası gecemin zühre yıldızı, gözbebeklerime nakşettiğim ışığım sevgili yine bir gecede olsun gelişin. ayak seslerini kalp atışlarımda büyüteyim yine gel... Yine gecenin bir yarısı, mesela saatin üçü gibi ve yine ara beni terminalde gözlerinle. Sabırsızlığına sarıl ve öylece bekle beni seni görmeliyim gizlendiğim yerden sana gülümsemeliyim en aşkından en aşkından sarılmalıyız birbirimize aşk neleri affetmedi ki... gel... yine gel.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine gecenin bir yarısı, mesela saatin üçü gibi ve yine ara beni terminalde gözlerinle. Sabırsızlığına sarıl ve öylece bekle beni seni görmeliyim gizlendiğim yerden sana gülümsemeliyim en aşkından en aşkından sarılmalıyız birbirimize aşk neleri affetmedi ki... gel... yine gel......DUYGUNUN GÖNÜLDE GEZİNİŞİNİ KUTLUYORUM...SEVGİDE KAL...
Yine gecenin bir yarısı, mesela saatin üçü gibi ve yine ara beni terminalde gözlerinle. Sabırsızlığına sarıl ve öylece bekle beni seni görmeliyim gizlendiğim yerden sana gülümsemeliyim en aşkından en aşkından sarılmalıyız birbirimize aşk neleri affetmedi ki... gel... yine gel. ELİNE YÜREĞİNE SAĞLIK TEBRİKLER
Yeniden koysam başımı dizlerine gezinse ellerin saçlarımda ve doğan günle birlikte yeniden ayrılsada yollarımız hiç gitmese sıcaklığın... Yeterki gelsen...
Yine gecenin bir yarısı, mesela saatin üçü gibi ve yine ara beni terminalde gözlerinle. Sabırsızlığına sarıl ve öylece bekle beni seni görmeliyim gizlendiğim yerden sana gülümsemeliyim en aşkından en aşkından sarılmalıyız birbirimize aşk neleri affetmedi ki... gel... yine gel.
Tebrik ederim. Çok güzel ve anlamlıydı şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
gönül aşk içindir ..gönüle kazılan aşk ne saray ile ne hazine ile silinir ..sanatla ,şiirle kalbe hitap eden insanlığa selam olsun güzeldi değerli şair tebrikler selamlar
Bilmem 'Aşk' denilen herşeyi affettirir mi? Yoksa affettim dense/denilse bile yürekte izi mi kalır? Olunur mu ilk günkü gibi? Yok sayılabilir mi yaşanmış her ne ise, unutulabilir mi insan denilen yaşanmışlıklarını... Telafi eder mi zaman denilen ya da unutturabilir mi? Gitti mi giden bir kez, dönse geriye döndüğü yerde bulur mu kendini? Ya da onca beklerken yürek dönse giden unutacak mı gittiğini... Giden umutlarını, kırılan hayallerini getirecebilecek mi geri?! Kimbilir...! Dilerim bu sevdalı yüreğin seslenişini, yürekten düşen sözlerini, hüznünü, özlemle çağrısını, sevdasını görür o sevdalanılan sevgili... Vuslata erer yüreği.. Saygı ve sevgilerimle..
Bilmem sadece yazmak içindir yazılanlardır, kurgu senaryodan ibarettir sözler, sadece bir 'Şiir'dir, bilmem yaşanmışlıklar yürekten geçenlerdir:)) Ben ikincisi diye düşünüp okurum yazılan her bir dizeyi.. Düşünürüm o zaman da yazan yüreğin neler hissederek, sözlerin kaleme düştüğünü.. Ve okuyunca her bir dizeyi, yazılanların benim ruhumda hissettirdiklerini, düşündürttüklerini paylaşmaya çalışırım sadece.. Yazmasa kaleminiz olur muydu yorumum:)) İltifat etmişsiniz çok teşekkür ederim.. Renklendirerek de onurlandırmışsınız.. Kaleminiz, yüreğiniz daim olsun..
Sevgili "sera.", Okunan sadece bir şiir. Şiiri eleştirmekten ziyade, işlenen temanın adeta yazan kişinin yaşamakta olduğu gibi yorum yazmak ise sizin o güzel yüreğinizin sesidir diye değerlendiriyorum. Aslında keyif de alıyorum ve duygulanıyorum da. Güzel ifadelerdi. Çok teşekkür ederim, yüreğinize sağlık efendim.
Çok güzel uzatmadan maksada erişilmiş dolu dolu bir aşk şiiri bekleyen de beklenen de sabrını zorlar sevdikten-sevildikten sonra yeter ki ucunda kavuşmak olsun
tebriğimle....... saygılar.
Kalimera tarafından 4/11/2010 12:37:56 AM zamanında düzenlenmiştir.