(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
♥ Kan Kırmızı ♥ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
♥ Kan Kırmızı ♥ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ellemeyin hazdayım berrak su gibiyim tortusu yıllara çöktü benim aşkım kan kırmızı ......................................beklerken şaraplaşan aşk,içince çarpar adamı.nefis bir şiirdi tebrikler R.Alacaatlı..
Hocam sizi selamlıyorum:))) Burada da sizinle olmak çok güzel bir duygu. Profilinizde bir zamandan beri unuttuğum bir şeyi hatırlattınız bana. Bunun için ayrıca teşekkür ederim size. Öğretmeniz ya herkese söylediğimiz şeyi neden kendimize uygulamayız bilmem. HAYATI ERTELEMEYİN... Haklısınız ertelememek gerek hayatı. Sevgimle.
ŞİİRLERİNİZDEKİ KELİMELERİ NE KADAR USTACA KULLANDIĞINIZ EĞİTİM KALİTENİZİ ORTAYA KOYUYOR VE DOYUMSUZ ÇALIŞMALAR YAPTIĞINIZ AŞİKAR.BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.TEBRİKLER VE SEVGİLER
cinitas tarafından 6/26/2007 2:35:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
berrak su gibiyim
tortusu yıllara çöktü
benim aşkım kan kırmızı
......................................beklerken şaraplaşan aşk,içince çarpar adamı.nefis bir şiirdi tebrikler R.Alacaatlı..