açmaz hiçbir çiçek bu vadide, sarı krizantemdir gönül çelen ve sarı sabır yağar kırkikindi vakti. leylî geceleri umarsızdır; şair eder beni zoraki…
kelime oyunlarına vurdum; kanadı kırık bir serçeyi vurur gibiyim. kanıyorum; damlıyor ince ince gül dalından kan… an geliyor, sen sanıyorum her siyah gölgeyi, bîçare kanıyorum…
iliklerime kadar işliyor arsız bahar, bozmaya çalışıyor ezberlerimi, “bahar gelmiş neyleyim…” oysa ben, kuytularda filizlenen kilidi kırık şiirler dizmekteyim…
yavaş yavaş sızar aşk kokan saçlarımın arasına cehennem. taze bir kan pıhtısıdır yalnızlık, ve yalnızlığın tortusu sol yanıma çöreklenir. usulca sokulur,sızar…
dönüşü olmayan bir yol olur gözyaşlarımın açtığı çığır. gözlerinden silineli gözlerimdeki nem, sana el’im… ve haramdır ellerine elim…
gönül çelen bir düştün yalancı baharlar kadar yalan ve düştün, apansız lodoslara dayanamadan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kelime oyunları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kelime oyunları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Berceste şiirin adı gibi kelime oyunları ile harikaydı aliterasyonlar ve cinaslar, tenasüp sanatı..... Neler neler vardı şiirde doğrusu böylesine bir şiirin ödül almamasına üzüldüm
bahar yine yalan söyledi, şehrin tüm caddelerinde, kandırılmışlıklarına isyan eden çiçek cesetleri. ...ve kırık bir lodos kokusu aşk, öylesine yorgun ölesiye tarumar.
şiirin adı gibi kelime oyunları ile harikaydı
aliterasyonlar ve cinaslar, tenasüp sanatı..... Neler neler vardı şiirde
doğrusu böylesine bir şiirin ödül almamasına üzüldüm
ve kaçırmadığım içinse mutluyum
çok çok tebriğim ve sevgilerimle.